  • 1. Data: 2005-10-05 12:22:20
    Temat: Rzecznik klienta - mbank
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Czy w mbanku jest ktoś taki jak rzecznik klienta.
    Jeśli jest to jak można się z nim skontaktować.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-10-05 12:40:53
    Temat: Re: Rzecznik klienta - mbank
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w mbanku jest ktoś taki jak rzecznik klienta.

    A ktozby go tam chcial zatrudniac?
    Placic mu za wystepowanie przeciwko interesom pracodawcy?
    Rzecznik to jest prasowy (a nawet jest to rzeczniczka) - i dotego pisuje na
    PBB :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2005-10-05 13:00:46
    Od: t...@p...onet.pl

    > A ktozby go tam chcial zatrudniac?
    > Placic mu za wystepowanie przeciwko interesom pracodawcy?
    > Rzecznik to jest prasowy (a nawet jest to rzeczniczka) - i dotego pisuje na
    > PBB :)

    Czyli nie ma ;(
    No właśnie bo jak dzowniłem na dezinfolinie to chcieli mi dać namiary na
    rzecznika prasowego.
    A czy ta rzeczniczka potrafi drukować ?? - to może by mi wydrukowała wyciąg z
    konta na który czekam drugi tydzień.
    Co na to Pani Rzeczniczka ?

  • 4. Data: 2005-10-05 13:01:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SDD wrote:
    > A ktozby go tam chcial zatrudniac?
    > Placic mu za wystepowanie przeciwko interesom pracodawcy?

    W BZWBK jest taka (byla?) osoba :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-10-05 13:09:55
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > W BZWBK jest taka (byla?) osoba :)

    Jest, nawet jest kontakt do niej na www.
    A w mbanku , wielka szara naga jama ;((

  • 6. Data: 2005-10-05 14:33:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomek wrote:
    > Jest, nawet jest kontakt do niej na www.
    > A w mbanku , wielka szara naga jama ;((

    Pytanie - dlaczego nie chcesz napisac do osoby odpowiedzialenj za
    reklamacje - itp? :)

  • 7. Data: 2005-10-06 08:01:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > Pytanie - dlaczego nie chcesz napisac do osoby odpowiedzialenj za
    > reklamacje - itp? :)

    Napisałem, i nic to nie dało.
    Dlatego chciałem sie skontaktować z rzecznikiem, którego jak sie okazało nie ma ;(