  • 1. Data: 2005-10-05 19:22:19
    Temat: [eMakler] Taa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wygląda na to że niestety notowania w eMaklerze nie działają pod linuksowym
    firefoxem. To tak gwoli ostrzeżenia....

    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 2. Data: 2005-10-05 20:01:32
    Temat: Re: [eMakler] Taa
    Od: "John" <j...@c...net>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wygląda na to że niestety notowania w eMaklerze nie działają pod
    > linuksowym
    > firefoxem. To tak gwoli ostrzeżenia....

    Mi sie w tych notowaniach nie podoba najbardziej to, ze mniej wiecej po
    30-60 min wywala i trzeba sie ponownie logowac do swego rachunku w mBank i
    przebijac sie do notowan....Czasami te minuty sa bardzo istotne...

  • 3. Data: 2005-10-05 20:11:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Wygląda na to że niestety notowania w eMaklerze nie działają pod linuksowym
    > firefoxem. To tak gwoli ostrzeżenia....

    Toto chyba javy używa? Jaką masz wersję? Na 99% u mnie pod linuxem
    działało na FF 1.07 i javie 1.5

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-10-06 08:05:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Toto chyba javy używa? Jaką masz wersję? Na 99% u mnie pod linuxem
    > działało na FF 1.07 i javie 1.5

    A faktycznie, miałem za starą. Mogliby chociaż jakieś info dać na ten
    temat. Bo na razie z opisu na ich stronach to nawet javy nie trzeba, nie
    mówiąc o konkretnej wersji...
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-10-06 08:34:19
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A faktycznie, miałem za starą. Mogliby chociaż jakieś info dać na ten
    > temat. Bo na razie z opisu na ich stronach to nawet javy nie trzeba, nie
    > mówiąc o konkretnej wersji...

    Właśnie to sprawdzałem jeszcze pod gentoo, FF 1.0.7 i sunowska java 1.5.
    Niby działa...ale FF zeżera 80-90% procka