  • 1. Data: 2005-10-05 16:58:50
    Temat: Akcje zagraniczne
    Od: "miko.miko" <n...@a...pl>

    Witam
    Mam możliwość wejścia w posiadanie kilku akcji Grupy Deutsche Bank
    notowanej na nowojorskiej giełdzie (obecnie 78,13 EUR za szt).

    Najprościej ulokować je w zagranicznym biurze maklerskim, ale boję się
    ich prowizji i tego, czy kiedykolwiek się z nimi dogadam, jeśli będę
    chciał je sprzedać. Rozważam więc otwarcie rachunku w jakimś polskim
    biurze maklerskim i stąd pytam gdzie założyć rachunek by zapłacić jak
    najmniej. Myślę raczej o trzymaniu akcji a nie częstch spekulacjach.

    Gdzie założyć rachunek?