    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pierwsza praca w banku - stanowisko ??
    Date: Wed, 5 Oct 2005 21:14:36 +0200

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 20:16:20 +0200, Łukasz R napisał(a):

    > Tak studiuje zaocznie w systemie sobotnio - niedzielnym
    >
    > Mysle
    >
    > Właśnie praca nie związana z obsługą klienta by mnie bardziej interesowała -
    > bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak nazwać takie
    > stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to konkretnie
    > określić...

    Nie wiem co Cie dokladnie interesuje ale w banku moim skromnym zdaniem 90%
    prac to tak czy inaczej w jakis sposob obsluga klienta przynajmniej na
    poczatek. Oczywiscie mozesz probowac dostac sie do Dep. Skarbu albo cos w
    tym stylu ale tutaj zazwyczaj trzeba sie wykazac jakimis umiejetnosciami -
    wydaje mi sie jednak ze wiekszosc ludzi w banku zaczyna od sprzedazy,
    obslugi klienta (no chyba, ze jest to informatyk albo ochroniarz etc.)
    Zdefiniuj co to dla Ciebie praca "typowo biurowa" ...

    Adam