  • 1. Data: 2005-10-05 17:43:41
    Temat: Kredyt
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad wzięciem kredytu studenckiego. Jednak nie orientuję się
    jaki bank jest najodpowiedniejszy - tzn. gdzie są najmniej oprocentowane.
    Chciałbym również się dowiedzieć na jakie kwoty mogę liczyć (tak średnio -
    kwota minimalna i maksymalna).

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-10-05 19:44:26
    Temat: Re: Kredyt
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł napisał(a):

> [...]
    > Chciałbym również się dowiedzieć na jakie kwoty mogę liczyć (tak średnio -

    Wszystko jedno jaki bank. 600zl/miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-05 20:19:58
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Wszystko jedno jaki bank. 600zl/miesiac.

    A dlaczego? Przecież każdy bank ma inne oprocentowanie. Poza tym czytałem
    gdzieś, że tylko niektóre banki udzielają kredytów dla studentów, ale nie
    wiem które.
    Rozumiem, że to 600zł za miesiąc to pojedyncze wypłaty. A czy jest możliwość
    wypłaty jednorazowej?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2005-10-05 20:23:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł napisał(a):

    > A dlaczego? Przecież każdy bank ma inne oprocentowanie. Poza tym czytałem
    > gdzieś, że tylko niektóre banki udzielają kredytów dla studentów, ale nie
    > wiem które.

    Przy kredytach studenckich to chyba nie ma wielkich roznic. Oczywiscie
    mowie o bankach, ktore tych kredytow udzielaja (np. PKO BP, BGZ)

    > Rozumiem, że to 600zł za miesiąc to pojedyncze wypłaty. A czy jest możliwość
    > wypłaty jednorazowej?

    Tak co miesiac. Nie da sie jednorazowo. Pierwsza wyplata jest za kilka
    miesiecy wstecz, gdyz jest ona w lutym, a kredyt liczy sie od pazdziernika.

    --
    pozdrawiam
    Mithos