  • 21. Data: 2010-11-03 12:33:29
    Temat: Re: Pekao SA czy MBank?
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    news:56b3ed6d-ce62-4e89-8448-89bc091294cb@26g2000yqv
    .googlegroups.com...
    > Ja tam poprosilem mBank o umozliwienie bezprowizyjnej wyplaty ze
    > wszystkich bankomatow bez oplat za karte karte i bez ryczaltu. I
    > powiem, ze jestem pod wrazeniem... po nieco ponad tygodniu dostalem
    > odpowiedz, ze zostane zwolniony z oplaty miesiecznej za karte na
    > niestandardowych warunkach (karta pozwala na bezprowizyjne wyplaty z
    > bankomatow). Dodam, ze powiedzialem wprost, ze karta debetowa sluzy mi
    > wylacznie do wyplat z bankomatowi nie zamierzam jej uzywac do
    > platnosci bezgotowkowych.
    > Taki mBank to ja moge polecac :).

    Czyli nie płacisz ani 5 zł miesięcznie ani 5 zł za wypłatę z obcego
    bankomatu? Jako argumeny wystarczyło tylko to że karta służy wyłącznie do
    wypłat z bankomatów, co jeśli by wykonać płatność bezgotówkową?

  • 22. Data: 2010-11-03 13:07:36
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Lis, 13:33, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:

    > Czyli nie płacisz ani 5 zł miesięcznie ani 5 zł za wypłatę z obcego
    > bankomatu?

    Dokladnie, a w zasadzie to poprosilem o karte, ktora domyslnie ma
    bezprowizyjne wyplaty, a nie bede ponosil kosztow jej uzytkowania.

    > Jako argumeny wystarczyło tylko to że karta służy wyłącznie do
    > wypłat z bankomatów, co jeśli by wykonać płatność bezgotówkową?

    To akurat dla banku jest wada, bo od transakcji bezgotowkowej ma
    prowizje. Jak dokonuje tylko bezprowizjnych wyplat gotowkowych to
    generuje tylko koszty.
    Argumentow, ktorych uzylem byly
    - oferty konkurencyjnych bankow pozwalajacych na bezplatne uzytkowanie
    konta i bezprowizyjne bankomaty (np. Deutsche Bank, Citi)
    - spadek intercharge
    - nieoprocentowany rachunek w mBanku
    - co do zasady niechec do oplat za wyplaty z bankomatow
    Pani po drugiej stronie sluchawki zapytala mnie czy moje wynagrodzenie
    wplywa do banku i powiedziala, ze zorientuje sie czy bedzie mozliwosc
    wydania karty bez naliczania oplaty miesiecznej. Po kilku dniach
    oddzwonila, i powiedziala, ze uzyskala zgode na zwolnienie z
    oplaty :).

    Hehe... przez ostatnie kilka lat mBank wydawal mi sie taki nijaki, ale
    okazuje sie, ze jednak mozna od nich oczekiwa czegos wiecej poza
    dobrej jakosci samoobsluga i standardowym postepowaniem zgodnie z
    TOiP :).

    MK

  • 23. Data: 2010-11-03 14:14:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 06:07:36 -0700, MK napisał(a):

    > Hehe... przez ostatnie kilka lat mBank wydawal mi sie taki nijaki, ale
    > okazuje sie, ze jednak mozna od nich oczekiwa czegos wiecej poza dobrej
    > jakosci samoobsluga i standardowym postepowaniem zgodnie z TOiP :).

    No rzeczywiście jak na mBank to można powiedzieć, że jest to dosyć
    szokujące niestandardowe załatwienie sprawy. Ciekawe czy to jednorazowa
    sytuacja czy jakiś grubsze zmiany tam nastąpiły. A może to wynik
    aktualnie nasilającej się dosyć mocno konkurencji?

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2010-11-03 18:51:48
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W mojej miejscowości jest Bank Spółdzielczy im. Stefczyka gdzie jednak
    > bankomat bez prowizji obsługuje jedynie karty BS i BGŻ.

    To znaczy, że mieszkasz w Bielsku Dużym!

    5 zł/m-c za konto to trochę jednak - jak dla mnie - za dużo, więc ten BS
    odpada.

    A swoją drogą - miałem kiedyś VE banku spółdzielczego i działała bez
    opłat w sieciach BPS, GBW i w bankomatach BGŻ, KB i jakiegoś bliżej
    nieznanego MR Banku, czyli zupełnie nieźle jak na darmowe konto z
    darmową kartą.
    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2010-11-03 18:55:00
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > okazuje sie, ze jednak mozna od nich oczekiwa czegos wiecej poza
    > dobrej jakosci samoobsluga i standardowym postepowaniem zgodnie z

    Nie, normalnie jestem w podwójnym szoku! Mnie przydzielali linię
    debetową od kwietnia do września!

    --
    Grzexs