  • 1. Data: 2010-10-30 13:42:12
    Temat: Grupowicz się żeni:)
    Od: Paco <j...@g...com>

    Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    http://pokazywarka.pl/pomaganie/

  • 2. Data: 2010-10-30 14:24:34
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paco <j...@g...com> writes:

    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/
    Jaka szkoda, że gugiel nie reaguje na zgłoszenia spamu.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-10-30 15:47:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 15:42, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Jest takie powiedzenie: Gówno chłopu nie zegarek.
    Nie żeń się, albo najpierw sobie zapracuj na te meble.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-10-30 16:22:11
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Jest takie powiedzenie: Gówno chłopu nie zegarek.
    > Nie żeń się, albo najpierw sobie zapracuj na te meble.

    Ale chamstwo wychodzi dzisiaj z Animki. Napięcie przedmiesiączkowe?

    k.

  • 5. Data: 2010-10-30 16:24:49
    Temat: Re: Grupowicz sie zeni:)
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Paco <j...@g...com> dared to write:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    No, Grupowiczu, trafila ci sie prawdziwa pieknosc, dbaj o nia. Masz mój glos.

    k.

  • 6. Data: 2010-10-30 16:38:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 18:22, kashmiri pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Ale chamstwo wychodzi dzisiaj z Animki. Napięcie przedmiesiączkowe?

    Chamstwo, że ktoś nie toleruje pasożytów i żebractwa?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-10-30 16:40:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Chamstwo, że ktoś nie toleruje pasożytów i żebractwa?

    Możesz uściślić, ile konkretnie - w złotych i groszy - kosztuje cie to kliknięcie, że
    nazywasz to pasożytnictwem?

    Po drugie, zapraszam do szkoły języka polskiego, zanim się zacznie wyskakiwać z
    przysłowiami, których treści się w ząb nie rozumie.

    k.

  • 8. Data: 2010-10-30 16:48:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 18:40, kashmiri pisze:

    > Możesz uściślić, ile konkretnie - w złotych i groszy - kosztuje cie to kliknięcie,
    że nazywasz to pasożytnictwem?

    Nie chodzi o pieniądze. Nie mnie przecież chodzi o pieniądze. Meble to
    też pieniądze.
    Nikt z moich znajomych nie był bezczelny ani w ten ani w podobny sposób,
    a osoby które znam to może bym poleciła.

    Mnie to się skojarzyło z tymi Rumunkani z zasmarkanymi dziećmi na
    rękach, żebrzącymi w autobusach itp.

    > Po drugie, zapraszam do szkoły języka polskiego, zanim się zacznie wyskakiwać z
    przysłowiami, których treści się w ząb nie rozumie.

    Rozumiem. To było powiedzenie mojego ś.p. ojca.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-10-30 17:05:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Nie chodzi o pieniądze. Nie mnie przecież chodzi o pieniądze. Meble to
    > też pieniądze.

    No coś ty? Ile cię kosztowały jego meble?

    /ciach/

    > Mnie to się skojarzyło z tymi Rumunkani z zasmarkanymi dziećmi na
    > rękach, żebrzącymi w autobusach itp.

    Pokaż swoją mordę na zdjęciu, zobaczymy z czym się grupie skojarzy.

    > Rozumiem. To było powiedzenie mojego ś.p. ojca.

    http://pl.wiktionary.org/wiki/g%C3%B3wno_ch%C5%82opu
    _nie_zegarek. Chociaż wątpię, żebyś zrozumiała definicję, do tego trzeba IQ > 30.

    Jak dla mnie EOT.

    k.

  • 10. Data: 2010-10-30 18:30:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 19:05, kashmiri pisze:
> [...]
    >
    > http://pl.wiktionary.org/wiki/g%C3%B3wno_ch%C5%82opu
    _nie_zegarek. Chociaż wątpię, żebyś zrozumiała definicję, do tego trzeba IQ> 30.

    A żebraj sobie dalej po grupach. Może ktoś się zlituje.

    --
    animka