  • 1. Data: 2010-11-01 11:26:40
    Temat: Pekao SA czy MBank?
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    W Pekao płacę 11 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku, mam grosze
    przychodu z odsetek. Dobrze że jest dużo bankomatów Pekao ale w mojej
    miejscowości jest tylko Bank Spółdzielczy im. Stefczyka gdzie za wybranie
    1000 zł płaci sie 50 zł.
    Czy warto zlikwodować konto Pekao i wypłacać z bankomatu z MBanku? Do tej
    pory nie wypłacałem bo były opłaty ale jest możliwość stałej miesięcznej
    opłaty i możliwość wypłąty z wszystkich (?) bankomatów.
    A może lepiej zlikwidować to konto i założyć nowe w Pekao na nowych
    warunkach?

  • 2. Data: 2010-11-01 11:47:54
    Temat: Re: Pekao SA czy MBank?
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    zdumiony pisze:

    > Czy warto zlikwodować konto Pekao i wypłacać z bankomatu z MBanku? Do tej
    > pory nie wypłacałem bo były opłaty ale jest możliwość stałej miesięcznej
    > opłaty i możliwość wypłąty z wszystkich (?) bankomatów.

    Zlikwidować Pekao i NIE wypłacać z bankomatu z mbanku tylko albo też
    zlikwidować, albo sobie ich kartę pozostawić jako rezerwową czy do
    płatności bezgotówkowych, a do wypłat założyć openonline albo
    getinonline, z możliwością wypłaty ze wszystkich bankomatów bez stałej
    miesięcznej opłaty.

  • 3. Data: 2010-11-01 11:53:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    nowe konta typowo internetowe są bezpłatne i przelewy tez
    nie ukrywam że nie analizowałem dodatkowych oplat jak karta i inne

  • 4. Data: 2010-11-01 11:54:59
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    > A może lepiej zlikwidować to konto i założyć nowe w Pekao na nowych
    > warunkach?

    Eurokonto Aktywne Plus tylko niewiele lepiej natomiast Eurokonto Net
    wygląda dobrze gdy przelewy tylko przez internet:
    http://www.bankier.pl/fo/konta/narzedzia/profil/?pro
    dukt_id=21872

  • 5. Data: 2010-11-01 12:06:22
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Eurokonto Aktywne Plus tylko niewiele lepiej natomiast Eurokonto Net
    > wygląda dobrze gdy przelewy tylko przez internet:
    > http://www.bankier.pl/fo/konta/narzedzia/profil/?pro
    dukt_id=21872

    Z tego co widzę to Eurokonto Net bezpłatne, Eurokonto Aktywne Plus płatne
    ale jest Ubezpieczenie Assistance - czy jest opłacalne?

  • 6. Data: 2010-11-01 15:02:16
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-01 12:26, zdumiony pisze:
> [...]
    > przychodu z odsetek. Dobrze że jest dużo bankomatów Pekao ale w mojej
    > miejscowości jest tylko Bank Spółdzielczy im. Stefczyka gdzie za

    buahahahahaha

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 7. Data: 2010-11-01 17:36:54
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    knrdz <p...@v...cy> napisał(a):

> [...]
    > płatności bezgotówkowych, a do wypłat założyć openonline albo
    > getinonline, z możliwością wypłaty ze wszystkich bankomatów bez stałej

    Open + mBank - ja bym właśnie taki tandem wybrał. mBanku bym zdecydowanie
    nie likwidował. Co by nie mówić o ofercie mBanku, która ostatnio niczym
    wybitnym nie zachwyca, to jednak jest to sprawdzony system, konto i karta za
    free, a w razie czego za 5 PLN jest alternatywa dla wypłat, gdybyś w Open
    jakąś wpadkę zaliczył.

  • 8. Data: 2010-11-01 17:57:33
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Tomasz Opalski pisze:

    > Open + mBank

    Zamiast open jednak getinonline skarbonkowe (chyba że konto z
    promocyjnym gadżetem, to obojętnie). Przy krótkich i zoptymalizowanych
    lokatach dodatkowa złotówka to pewnie tyle co oprocentowanie o 1% wyższe.

  • 9. Data: 2010-11-01 19:53:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > miesięcznej opłaty i możliwość wypłąty z wszystkich (?) bankomatów.
    > A może lepiej zlikwidować to konto i założyć nowe w Pekao na nowych

    Likwidowanie konta w Pekao zawsze polecam.

    A może DBnet do darmowych wypłat z bankomatów i mBank do całej reszty? A
    może w Twojej okolicy jest jakiś BS i ma przyzwoite warunki - wtedy
    zyskałbyś możliwość wpłat.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2010-11-01 20:49:42
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    knrdz pisze:

    > lokatach dodatkowa złotówka to pewnie tyle co oprocentowanie o 1% wyższe.

    Przesadziłem bo zapomniałem że w GO minimalna lokata to 1000, a nie 500
    jak w OO. Jednak i tak się opłaca - dwa razy mniej lokat do założenia i
    na trzymiesięcznych wychodzi netto 5,42% vs 5,17% na zoptymalizowanych w OO.