  • 1. Data: 2010-11-01 14:48:19
    Temat: Kapitał własny banku i maksymalny możliwy kredyt.
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Może początkowo to wyda się śmieszne, ale chciałem zapytać;
    Czy można jakoś sprawdzić jaki maksymalny kredyt może dany bank udzielić
    jednemu podmiotowi?
    Siedzi mi jakoś w pamięci, że każdy bank nie może na jeden podmiot
    biorący kredyt przeznaczyć więcej niż jakiś kawałek kapitału własnego-co
    wynika z prawa bankowego. Dlatego też banki dla większych kredytów
    dogadują się i zakładają konsorcja.
    Są małe banki-banki spółdzielcze i one często nie mogą tych kredtów zbyt
    dużych udzielać.
    Czy da się jakoś sprawdzić kilka takich banków na okoliczność
    maksymalnej kwoty dopuszczalnego kredytu?

    barek

  • 2. Data: 2010-11-01 17:50:53
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy da się jakoś sprawdzić kilka takich banków na okoliczność maksymalnej
    > kwoty dopuszczalnego kredytu?

    zapytac w banku ?