    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA czy MBank?
    Date: Wed, 3 Nov 2010 06:07:36 -0700 (PDT)

    On 3 Lis, 13:33, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:

    > Czyli nie płacisz ani 5 zł miesięcznie ani 5 zł za wypłatę z obcego
    > bankomatu?

    Dokladnie, a w zasadzie to poprosilem o karte, ktora domyslnie ma
    bezprowizyjne wyplaty, a nie bede ponosil kosztow jej uzytkowania.

    > Jako argumeny wystarczyło tylko to że karta służy wyłącznie do
    > wypłat z bankomatów, co jeśli by wykonać płatność bezgotówkową?

    To akurat dla banku jest wada, bo od transakcji bezgotowkowej ma
    prowizje. Jak dokonuje tylko bezprowizjnych wyplat gotowkowych to
    generuje tylko koszty.
    Argumentow, ktorych uzylem byly
    - oferty konkurencyjnych bankow pozwalajacych na bezplatne uzytkowanie
    konta i bezprowizyjne bankomaty (np. Deutsche Bank, Citi)
    - spadek intercharge
    - nieoprocentowany rachunek w mBanku
    - co do zasady niechec do oplat za wyplaty z bankomatow
    Pani po drugiej stronie sluchawki zapytala mnie czy moje wynagrodzenie
    wplywa do banku i powiedziala, ze zorientuje sie czy bedzie mozliwosc
    wydania karty bez naliczania oplaty miesiecznej. Po kilku dniach
    oddzwonila, i powiedziala, ze uzyskala zgode na zwolnienie z
    oplaty :).

    Hehe... przez ostatnie kilka lat mBank wydawal mi sie taki nijaki, ale
    okazuje sie, ze jednak mozna od nich oczekiwa czegos wiecej poza
    dobrej jakosci samoobsluga i standardowym postepowaniem zgodnie z
    TOiP :).

    MK