  • 1. Data: 2010-10-30 17:56:51
    Temat: Ważność wniosku Open Finanse
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanko do bardziej obeznanych z tematem KK w Open Finasne
    Szczegóły wniosku:
    Nazwa wniosku
    Wniosek - Keep It Simple
    Status Przetwarzany
    Data złożenia wniosku 18.10.2010
    Ważność wniosku 01.11.2010

    Jak widać na załączonym obrazku za parę dni minie ważność wniosku
    a umowa ramowa która musze podpisać utknęła u kuriera. Najgorsze
    jest to że wysłali ja dopiero 25 więc ni w cholerę nie dam rady
    tego podpisać i odesłać do 01.11 Czy po tej dacie wniosek traci
    ważność tak jak lokaty tam zakładane i dupa blada nic z tego nie
    będzie ?

    Jakie macie doświadczenie z podpisywaniem umowy z Open Finase.
    W Getin Online umowę wysłali od razu na drugi dzień u tu dopiero
    po 7 dniach.

    Damian

  • 2. Data: 2010-10-31 09:44:07
    Temat: Re: Ważność wniosku Open Finanse
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Moja waznosc wniosku uplynela jakos 27-28 pazdziernika i nic sie od
    tej pory nie zmienilo, choc podpisana umowa ramowa wrocila juz do
    banku.