  • 1. Data: 2002-03-13 10:05:34
    Temat: jesli nie Multibank to co?
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Szukam banku o podobnych warunkach jak w Multi (internet, karty VC,
    kredyty).

  • 2. Data: 2002-03-13 10:30:59
    Temat: Re: jesli nie Multibank to co?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam banku o podobnych warunkach jak w Multi (internet, karty VC,
    > kredyty).

    Jesli ma byc podobmy, to kiedys taki byl Handlobank, ale... zniknal. Podobno
    akta tej sprawy sa w Archiwum X ;).
    Wszystkie warunki o ktorych napisales spelnia Lukas, Fortis Bank, a nawet
    oba banki ktorych nazwe wymawia sie tak samo ;). Jest jeszcze LG, ale nie
    maja VC tylko MC i trzeba do niego otworzyc osobny rachunek.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-13 11:52:21
    Od: s...@i...pl

    Jest jeszcze BGZ integrum. Dobra obsluga na www, kredyty, karty Maestro i VC.

  • 4. Data: 2002-03-13 17:22:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 13 Mar 2002 11:05:34 +0100, "slaweczeks"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam banku o podobnych warunkach jak w Multi (internet, karty VC,
    >kredyty).

    No ale podstawowe pytanie to czego Ci w Multi brakuje skoro szukasz
    innego banku?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-13 19:40:24
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > No ale podstawowe pytanie to czego Ci w Multi brakuje skoro szukasz
    > innego banku?
    > --
    > Wojtek Frabinski
    Sorry, że się wtrącę ale mnie np. brakuje oddziału w Kielcach. Jakby był to
    już bym założył u was konto.
    Marcin

  • 6. Data: 2002-03-13 19:52:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, że się wtrącę ale mnie np. brakuje oddziału w Kielcach. Jakby był
    > już bym założył u was konto.

    bedzie

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-03-13 20:15:54
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > bedzie
    >
    > --
    > JaKi
    Czekam z niecierpliwością. A nie wiesz czasem kiedy?
    Marcin

  • 8. Data: 2002-03-13 20:36:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Czekam z niecierpliwością. A nie wiesz czasem kiedy?

    niestety nie :(

    --
    JaKi