  • 1. Data: 2002-03-13 11:20:05
    Temat: elektroniczna portmonetka
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    W Holandii zauwazylem powszechne stosowanie tzw. elektronicznych
    portmonetek, czyli kart platniczych z chipem, ktore mozna sobie doladowywac
    kasa w ulicznych automatach(karty wstepnie oplacone).
    Czy w Polsce jest bank wydajacy takie karty? Bardzo mialbym ochote na taka
    karte.

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 2. Data: 2002-03-13 12:29:12
    Temat: Re: elektroniczna portmonetka
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    blower wrote:

    > A gdzie w Polsce uzywalalabys tego ?

    Karty telefoniczne w budkach :))

  • 3. Data: 2002-03-13 12:49:16
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > A gdzie w Polsce uzywalalabys tego ?

    ta karta dziala jak normalna karta platnicza z paskiem magnetycznym (np.
    VISA electron), a przy okazji mozna jej uzywac w terminalac z chipem (gdybym
    np. wyjechał do Europy)

    Pinio

  • 4. Data: 2002-03-13 12:58:54
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "b2d2" <m...@g...pl> napisał:
> [...]
    > kasa w ulicznych automatach(karty wstepnie oplacone).
    > Czy w Polsce jest bank wydajacy takie karty? Bardzo mialbym ochote na taka

    Coz, chyba jedynym substytutem takiej portmonetki jest u nas przedplacone
    Maestro z BSK. Wprawdzie ma pasek, a nie chipa i doladowuje sie ja glownie
    przelewami, ale idea jest dosc podobna.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2002-03-13 13:01:54
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    A gdzie w Polsce uzywalalabys tego ?

    blower

  • 6. Data: 2002-03-13 13:55:19
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-13 at 13:58 Michal Zapalowski wrote:
    >Coz, chyba jedynym substytutem takiej portmonetki jest u nas przedplacone
    >Maestro z BSK. Wprawdzie ma pasek, a nie chipa i doladowuje sie ja glownie
    >przelewami, ale idea jest dosc podobna.
    No i dzialaja tylko w PL. Przynajmniej BSK tak twierdzi.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-13 13:55:21
    Od: s...@y...com (Sebak)

> [...]
    > przedplacone Maestro z BSK. Wprawdzie ma pasek, a nie chipa i
    > doladowuje sie ja glownie przelewami, ale idea jest dosc podobna.

    W polsce jedynym produktem odpowiadajacym w miare definicji
    elektronicznej portmonetki jest karta tepsy.
    Przedplacona Maestro BSK to zwykla karta platnicza wydawana do rachunku,
    ktora rozni od innych jedynie brak personalizacji.

    pozdrawiam,
    Sebak

  • 8. Data: 2002-03-13 13:55:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 13, 2002 at 01:49:16PM +0100, b2d2 wrote:

    > ta karta dziala jak normalna karta platnicza z paskiem magnetycznym (np.
    > VISA electron), a przy okazji mozna jej uzywac w terminalac z chipem (gdybym
    > np. wyjechał do Europy)

    Ciekawe skad ma do tej europy wyjechac, z azji? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-03-13 14:32:23
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    "b2d2" <m...@g...pl> wrote in message news:a6ncl6$ol4$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kasa w ulicznych automatach(karty wstepnie oplacone).
    > Czy w Polsce jest bank wydajacy takie karty? Bardzo mialbym ochote na taka

    Intelpark w Katowicach i Bielsku. No, nie jest to może bank, ale płacić się
    da :)) Za parkowanie na ulicach, ma się rozumieć... Co więcej, jeśli
    zapłacisz np. za 3 godziny i wrócisz po 10 minutach to nawet resztę kasy
    zwracają, takie to mądre :))

    MaciejK

  • 10. Data: 2002-03-13 14:37:57
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)