    From: "p47" <p...@b...list.ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Date: Fri, 9 Mar 2007 16:33:03 +0100

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:esppph$u4k$1@news.onet.pl...

    > Eee no bez przesady. Tym sposobem odrzucisz wszystkie banki bo z każdym
    może
    > byc jakiś potencjalny problem opisany w internecie. IMO Witek ma rację -
    > jest sprawa, którą załatwia się poprzez reklamację.

    Witek zupełnie nie ma racji (oprócz tego, ze jest źle
    ychowany)!! -Oczywiście wszelkie sprawy sporne z bankami trzeba załatwiac
    najpierw przez reklamacje, a potem ewentualnie na drodze sądowej czy
    arbitrazowej. Nikt (przynajmniej rozsądny) nie oczekuje , że grupa
    dyskusyjna załatwi za niego jakąs sporną sprawę, a juz napewno tego ja nie
    oczekiwałem, zreszta nie wyrażałem takich życzeń.
    Czy to ma znaczyć, ze bezsensowne jest opisywanie tutaj złych praktyk
    bankowych??!
    -przeciez od tego m.in. jest ta grupa, aby jej uczestnicy wymieniali się
    opiniami nt swoich rzeczywistych doświadczeń z kontaktami z bankami, nt.
    standardów i praktyk bankowych!!

    > No i pani sprawdziła w dokumentach księgowych że u niej jest OK. Co nie
    > znaczy że mógł być "akiś błąd", który spowodował nie zapisanie wpaty na
    > koncie klienta. TAka sytuacja najlepiej gdyby się nie zdarzyła ale błędy
    > były w samym Martixie :) więc i w PEKAO SA też mogą (jak i w innym banku).
    >
    >(...)>
    > Tu moze być innego rodzaju problem - wpłata została dokonana a nie ma
    zapisu
    > na koncie i w onlajnach się nie pojawi.Albo też "Pani z okienka"
    wydrukowała
    > fake'owate potwierdzenie wpłaty.

    Problem polega "tylko";-) na tym, ze PeKaO SA z sobie tylko wiadomych
    powodów założyło, ze klient powinien być szczęśliwy czekając co najmniej 48
    godz na to, aby jego USD wpłacane w oddziale tego banku znalazły sie na jego
    koncie równiez dolarowym prowadzonym przez tenże oddział banku!;-).
    Tak przynajmniej uważa centrum rozliczeniowe PeKaO SA i taka jest praktyka w
    tym banku!
    Tu nie ma co reklamować, bo bank ten uważa tę sytuacje za normalną, ale o
    tym MSZ warto wiedziec! I to był powód mojego postu.

    p47