  • Data: 2007-03-11 20:38:17
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: Lejak <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak napisał(a):
    > Dnia 2007-03-08 19:03, Kamil Jońca napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    &L=ebank&F=lf&S=&P=539

    A w ogóle - to również uwaga do innych postów:
    Powszechny Bank Gospodarczy (PBG) SA, od któregoś momentu (dokładnie nie
    pamiętam) jeden z 4 banków wchodzących w skład Grupy Pekao SA i jeden z
    jego oddziałów - Oddział Elektroniczny PBG SA uruchomiony 14
    października 1998 r. z funkcjonalnością bodaj jedynie przelewów. Pod
    koniec 1999 r. przekształcony w Telepekao24, już pod egidą nowego Pekao
    SA powstałego z połączonej w jeden grupy banków.

    > To prawda, ale ja mając wtedy konto w PeKaO SA jak chciałem sobie
    > "wyrobić" dostęp przez www to kazali mi zamknąć eurokonto i otworzyć
    > eurokonto www.

    Dlatego nienawidzę kontaktu z ludźmi w bankach - oni zawsze wpuszczają
    w maliny.

    >Podziękowałem i założyłem w mBanku - eurokonto zamknąłem

    A było czytać regulaminy. A również świetny FAQ, gdzie czarno na białym
    wyłożyli. Nawiasem mówiąc rdzeń FAQ powstał w całości z licznych i
    rzeczywistych pytań klientów OE PBG SA, z inicjatywy Adama L.

    --
    Lejak
    n...@c...pl