  • Data: 2007-03-16 00:17:18
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:etc3vv$8g9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Konta karty VISA Classic nie prowadzi oddzial, tylko jakies Centrum, co w
    > niczym nie zmienia faktu, ze dluuugo im zajmuje taka operacja.

    Byc może zajmuje się tym jakies centrum, ale jesli, to jest tak w wyniku
    jakis wewnętrznych reorganizacji tego banku. Gdy przed laty zakładałem
    konto to zdecydowanie prowadził je oddział, w którym miała miejsce opisywana
    wpłata, on tez przez lata wydawał karte, wówczas trzeba było ją tam
    osobiscie odbierac.
    A ze zdecydowali się organizacje "udoskonalić"...;-)

    p47