  • Data: 2007-03-09 14:26:37
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:esq9tc$55h$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Classic?
    >
    > No, wlasnie!
    > Nalezalo tylko zaznaczyc to w pierwszym poscie i oszczedziloby to wielu
    > niepotrzebnych i niezbyt sympatycznych komentarzy.
    > Wplata na konto karty to nie to samo co wplata na konto.
    > Te karty sa obslugiwane metodami sprzed krola Cwieczka...
    >
    > Poniewaz (juz) wiem, ze ten typ tak ma, emocje mnie sie nie imaja. Tak
    wiec
    > innym pozostawiam ocene....

    Moja ocena jest jednoznacznie negatywna. Nie rozumiem bowiem, dlaczego
    wpłata w USD kwoty na konto prowadzone przeciez w tej walucie w PeKaO SA, do
    którego ten sam bank wydał kartę Visa równiez prowadzoną w USD miałaby byc
    bardziej skomplikowana i wymagac wiecej formalności, a więc i ponad 48 godz
    do jej zaksiegowania od wpłaty tym razem w złotówkach na konto, do którego
    tez wydana jest karta Visa w np. czesto tu wspominanym mBanku, czy VWbanku,
    czy nawet PKO BP, gdzie kwota wpłacona dostepna jest dla posiadacza
    konta/karty w zasadzie natychmiast??!!
    Przeciez nie zachodzi w przypadku krytykowanej przeze mnie operacji potrzeba
    ani przeliczania walut, ani korzystania z Eliksiru, czy innego zewnętrznego
    systemuw stopniu większy, niz we wspomnianych bankach. Te operacje w całości
    odbywaja sie wewnątrz banku, ze nie wspomnę juz o tym, ze wpłata nastapiła w
    TYM SAMYM oddziale banku, w którym otworzyłem przed laty to konto i który
    wydawał mi karte (teraz ją przysyłają).

    > Mam nadzieje, ze przynajmniej inne wrazenia z korzystania z tej karty sa
    > przyjemne. To dosc nietypowy produkt, jak na dzisiejsze warunki. Kiedys
    > przynajmniej kursy bywaly dobre...

    Nic w niej nadzwyczajnego nie widzę. Do stosowanych tam kursów nie odnoszę
    się, bo wpłaty dokonuję zawsze bezpośrednio w USD, a wypłaty to albo moje
    wydatki, na wakacjach w USA, albo zakupy dolarowe w sieci.

    p47