  • Data: 2007-03-14 22:56:23
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:et9c93$kbh$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
    >
    > skoro taka jest praktyka, to pewnie ma podstawy w regulaminie, który
    > powinienieś przeczytać otwierając konto
    > a jeśli podstaw w regulaminie (czy innych postanowieniach) nie ma, składaj
    > reklamacje

    Nawet gdyby bank PeKaO SA zapisał w 127 miejscach w regulaminie, iż będzie
    potrzebowac aż 48 godz (co faktycznie ma miejsce!) na zaksięgowanie na
    koncie wpłaty własnej dokonanej w oddziale tegoz banku i to oddziale
    prowadzacym to konto nie zmieniłoby to w niczym mojej opinii, że taki bank
    własnie za takie praktyki należy nazwac bankiem dziadowskim!
    Albowiem takie praktyki, niezaleznie czy zgodne z regulaminem, czy tez nie,
    są świadectwem albo całkowitego lekceważenia klienta, albo tez całkowitej
    nieudolności w organizacji pracy bankowej. A zapewne i jednego i drugiego!

    p47