  • 41. Data: 2005-06-20 20:06:58
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 20 Jun 2005 15:07:51 +0200, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:d96f62$22d$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ja juz zweryfikowalem! :)

    A w czym ten rachunek jest prowadzony? W EUR, czy w USD?
    Bo jak na razie wszyscy piszą o obciążaniu rachunków kwotami w euro, a
    przy zakupach w USA sensowniejsze byłoby prowadzenie r-ku w USD.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 42. Data: 2005-06-20 20:07:08
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > No ja też założyłem, zweryfikowałem... i niech mi ktoś powie, jak teraz
    > zasilić to cholerne konto? Możem ślepy, ale nie widzę takiej opcji (!?)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Bogdan.

    Nie da się zasilić własnego konta kartą kredytową. Jak bedziesz komus placic, to
    bedzies to srodki beda brane z kredytowki. Jak ci ktos przeleje, to tymi
    srodkami bedziesz mogl komus zaplacic.

  • 43. Data: 2005-06-20 20:14:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kuba napisał(a):

    > Nie da się zasilić własnego konta kartą kredytową. Jak bedziesz komus placic, to
    > bedzies to srodki beda brane z kredytowki. Jak ci ktos przeleje, to tymi
    > srodkami bedziesz mogl komus zaplacic.

    Ja rejestrowałem na debetową. I co? :-P

    Pytanie dodatkowe. Czy do zapłaty via paypal, gdy już przeszedłem
    rejestrację i uwierzytelnianie wystarczy login i hasło paypal, czy może
    ponownie wymagane są dane karty płatniczej? Inaczej: co ryzykuje
    posiadacz aktywnego konta w przypadku przejęcia loginu/hasła do paypal?

    Po prostu nie wiem, czy zapisać to hasło na kartce razem z innymi
    pierdołami typu allegro i inne skrzynie elektryczne, czy trzymać w
    głowie, jak hasła i loginy do banków. :-)

  • 44. Data: 2005-06-20 20:25:49
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > pierdołami typu allegro i inne skrzynie elektryczne, czy trzymać w
    > głowie, jak hasła i loginy do banków. :-)

    Wystarczy email i haslo i moze wyparowac caly twoj limit z karty...

  • 45. Data: 2005-06-20 20:32:33
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On 20 Jun 2005 22:07:08 +0200, "kuba" <k...@g...pl> wrote:

    >Nie da się zasilić własnego konta kartą kredytową. Jak bedziesz komus placic, to
    >bedzies to srodki beda brane z kredytowki. Jak ci ktos przeleje, to tymi
    >srodkami bedziesz mogl komus zaplacic.

    Rozumiem, dzięki.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 46. Data: 2005-06-20 20:38:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kuba napisał(a):

    > Wystarczy email i haslo i moze wyparowac caly twoj limit z karty...

    Jezus Chytrus! Ktoś może jeszcze potwierdzić?

    I bank odrzuci reklamację, bo to z mojego auturyzowanego konta na paypal
    dokonano transakcji...

    Strach się bać... kartka z hasłami zaraz zostanie spalona. ;-)

  • 47. Data: 2005-06-20 20:48:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 20 Jun 2005 22:38:38 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Jezus Chytrus! Ktoś może jeszcze potwierdzić?

    Mogę.

    >I bank odrzuci reklamację, bo to z mojego auturyzowanego konta na paypal
    >dokonano transakcji...

    Nie odrzuci. Nie podałeś numeru karty ani daty wazności.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 48. Data: 2005-06-20 20:54:13
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Przecież transakcja jest księgowana po kursie obowiązującym w dniu
    > rozliczenia (zaksięgowania). Kurs w dniu dokonania płatności może być
    > inny, i najczęściej tak właśnie jest.

    Czy nie sa to roznice groszowe (doslownie) ? Posprawdzam to i zobacze
    jak mi rozlicza.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 49. Data: 2005-06-20 20:56:40
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Jezus Chytrus! Ktoś może jeszcze potwierdzić?

    Potwierdzam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 50. Data: 2005-06-20 20:56:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jezus Chytrus! Ktoś może jeszcze potwierdzić?

    Potwierdzam.

    > I bank odrzuci reklamację, bo to z mojego auturyzowanego konta na paypal
    > dokonano transakcji...

    tego nie potwierdzam.
    składasz reklamację jak każdą inną, że to nie twoja transakcja.
    Bank sobie będzie z payapalem gadał, czy mu zabrać, czy nie.
    w ostateczności może się stać tak jak napisałeś.

    > Strach się bać... kartka z hasłami zaraz zostanie spalona. ;-)

    niczego to nie zmieniło,
    za każdym razem jak loguję się do allegro, to mam informację o
    nieudanych próbach zalogowania się na konto, ciekawe kiedy wreszcie trafią.