  • 1. Data: 2005-06-17 12:14:34
    Temat: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    Wyglada na to ze mozna juz zalozyc konto w paypalu i placic za aukcje w USA
    ( dobre i to na poczatek. :)

    https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-a
    pproved-signup-countries-outside

    Ktos juz probowal?
    Jakie karty z Polski akceptuja a jakie nie?
    pozdr
    Alexx

  • 2. Data: 2005-06-17 12:29:49
    Od: Paweł <p...@U...pl>

    w jaki sposób można wpłacać pieniądze komuś na paypala? Czy oni wtedy
    obciążają kartę kredytową czy najpierw robie przelew?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2005-06-17 12:32:13
    Temat: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    Melduje ze z VE Inteligo mozna zarejestrowac konto w w paypalu.

    Tylko nie wiem czy PKO BP nie przesadza z kursem Euro -
    jako test Paypal sciaga 1.5 EUR
    Inteligo policzylo sobie za to 7,13 zł!
    (4,75 zł za EUR!)

  • 4. Data: 2005-06-17 12:43:13
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Paweł <p...@U...pl>

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Melduje ze z VE Inteligo mozna zarejestrowac konto w w paypalu.
    >
    > Tylko nie wiem czy PKO BP nie przesadza z kursem Euro -
> [...]

    Ja nie znalazłem tam opcji Visa Electron. Czy mam dać samo Visa?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2005-06-17 12:44:58
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Alexx wrote:
    > Melduje ze z VE Inteligo mozna zarejestrowac konto w w paypalu.
    >
    > Tylko nie wiem czy PKO BP nie przesadza z kursem Euro -
> [...]

    1,01 zł to chyba jakas prowizja

    kursor

  • 6. Data: 2005-06-17 12:54:02
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    > Ja nie znalazłem tam opcji Visa Electron. Czy mam dać samo Visa?

    Tak. pod pojeciem VISA kryja sie wszystkie typy kart wydawane przez Vise

  • 7. Data: 2005-06-17 13:22:03
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Alexx" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Melduje ze z VE Inteligo mozna zarejestrowac konto w w paypalu.
    > Tylko nie wiem czy PKO BP nie przesadza z kursem Euro -
> [...]

    Witam!
    mBank zablokowa na karcie (VC) kwotę 6.18 PLN plus dodatkowo wisi
    jeszcze blokada 1.02 PLN (pewnie zrobiona po to, aby sprawdzić czy karta
    istnieje) :))

    --
    Fill my heart with pain
    I'm falling down

  • 8. Data: 2005-06-17 15:55:04
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Alexx napisał(a):
> [...]
    pproved-signup-countries-outside

    > Ktos juz probowal?
    > Jakie karty z Polski akceptuja a jakie nie?

    Czy jest sens zakładania konta "Premier"? Jak widziałem można przejść z
    Personal na Premier ale w drugą stronę pewnie już nie bardzo...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 9. Data: 2005-06-17 16:02:19
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Czy jest sens zakładania konta "Premier"? Jak widziałem można przejść
    > z Personal na Premier ale w drugą stronę pewnie już nie bardzo...

    Roznica jest tylko jesli chodzi o przyjmowanie platnosci, a jak narazie nam
    tego nie umozliwili :-(

    Wiecej info:
    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_help-e
    xt&eloc=259&loc=245&unique_id=609949&source_page=_ac
    count&flow=

    --
    Daniel

  • 10. Data: 2005-06-17 16:33:48
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wiecej info:

    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_help-e
    xt&eloc=259&loc=245&unique_id=609949&source_page=_ac

    Jest możliwość otrzymywania płatności na te konto! Tylko, że tyych środków na
    konto w polskim banku nie wypłacisz. Możesz za to wypłacić na konto
    amerykańskie. Różnica jest taka, że nie możesz otrzymywać płatności z kart
    kredytowych i dużo mniej fitcherów z eBay. Premier jak podłączysz pod eBay.com
    to więcej opcji masz niż dla standard.