  • 71. Data: 2005-06-21 16:28:28
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "kuba" <k...@g...pl> napisał(a):

    > Odbierales od kogos z Polski ? Na konto standard nie otrzymasz oplaty od
    > kogos z
    > Polski.

    Mam premier konto i nawet z usa mi nie chce teraz przyjac kaski a wczesniej
    przyjmowalo.

  • 72. Data: 2005-06-21 16:51:06
    Od: "Anton" <a...@p...onet.pl>

    Zakladalem z Visa-Electron z Slaskiego i E-kartą z m-banku. Nie da sie
    podpiac tych kart. Czy komus udalo sie z m-bankiem?

  • 73. Data: 2005-06-21 16:55:15
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "Anton" <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Zakladalem z Visa-Electron z Slaskiego i E-kartą z m-banku. Nie da sie
    > podpiac tych kart. Czy komus udalo sie z m-bankiem?

    Electron nie da sie (no chyba ze ta od inteligo) a ekarta dziala bez
    problemu,nie wpisuj polskich znakow, a i musisz miec na karcie z 8zl bo jak
    nie masz to nie zautoryzuje

  • 74. Data: 2005-06-22 10:39:25
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    Please note, you will not be able to receive money, maintain a balance in
    your account, or use other PayPal features at this time. We're working hard
    to bring you all the functionality that makes PayPal the global leader in
    online payments.

    We appreciate your patience. Please refer to your User Agreement should you
    have any questions.

  • 75. Data: 2005-06-22 21:45:09
    Od: "Zyga" <zyga.dude(WYWAL_TO)@wp.pl>

    Witam
    Czy ktos moze mi napisac ile trwala autoryzacja konta PayPal za pomoca karty
    VisaElectron z Inteligo? Musze za cos zaplacic i nie wiem czy czekac na
    PayPal czy zrobic zwykly przelew na konto.

    pozdrawiam
    Zyga

  • 76. Data: 2005-06-23 06:39:45
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Zyga wrote:
> [...]
    > pomoca karty VisaElectron z Inteligo? Musze za cos zaplacic i nie
    > wiem czy czekac na PayPal czy zrobic zwykly przelew na konto.

    Tyle ile rozliczenie transakcji.
    W moim przypadku piatek-poniedzialek.

    kursor

  • 77. Data: 2005-06-23 07:19:30
    Od: "Zyga" <zyga.dude(WYWAL_TO)@wp.pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle ile rozliczenie transakcji.
    > W moim przypadku piatek-poniedzialek.

    Tak tez myslalem, dzieki za info. Czekam niedziela - czwartek wiec powinno
    byc lada dzien

    pozdrawiam
    Zyga