  • 1. Data: 2005-06-16 21:48:43
    Temat: Gdzie można zrealizować Postal Order
    Od: "miras" <m...@o...pl>

    Mam pytanie odnośie takiej formy płatności jak Postal Order. Dostałem coś
    takiego w liście z Anglii i chciałbym się dowiedzieć gdzie i czy wogóle
    można w Polsce zrealizować taki przekaz?

  • 2. Data: 2005-06-16 22:34:31
    Temat: Re: Gdzie można zrealizować Postal Order
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    miras wrote:
    > Mam pytanie odnośie takiej formy płatności jak Postal Order. Dostałem coś
    > takiego w liście z Anglii i chciałbym się dowiedzieć gdzie i czy wogóle
    > można w Polsce zrealizować taki przekaz?

    pytaj w swoim banku

  • 3. Data: 2005-06-17 07:39:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik witek napisał:

    > pytaj w swoim banku

    Tak sie zastanawiam. Skoro angole i amerykanie namietnie przysylaja
    Polakom jakies tajemnicze czeki i inne swistki, to dlaczego my sie tak
    przejmujemy, kombinacje z przelewami, wysylanymi kartami itd. Nie lepiej
    pojsc do banku, kupic czek, wypelnic, wyslac i niech sie na miejscu
    martwia co z tym zrobic?

    Bartol

  • 4. Data: 2005-06-17 07:51:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > przejmujemy, kombinacje z przelewami, wysylanymi kartami itd. Nie lepiej
    > pojsc do banku, kupic czek, wypelnic, wyslac i niech sie na miejscu

    Ależ oczywiście.
    I oni nie będą się martwić tylko zaniosą to do swojego banku.

  • 5. Data: 2005-06-17 07:56:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik witek napisał:

    > Ależ oczywiście.
    > I oni nie będą się martwić tylko zaniosą to do swojego banku.

    Kurka, to dlaczego na liscie tylu ludzi kombinuje jak konie pod gore z
    wysylaniem kasy do usiech? Nie rozumiem. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2005-06-17 08:01:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartol Partol wrote:

    > Kurka, to dlaczego na liscie tylu ludzi kombinuje jak konie pod gore z
    > wysylaniem kasy do usiech? Nie rozumiem. ;-)

    bo czek bankierski też kosztuje. A w Polsce mieszkają same takie, co to
    jak nie musi to 50 gr też nie wyda, tylko pójdzie przepić. :)

    A przy okazji mi się znalazło
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=451342&type_id=1&category=227&order=priority&pr
    iority=1-20

  • 7. Data: 2005-06-17 08:09:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Kurka, to dlaczego na liscie tylu ludzi kombinuje jak konie pod gore z
    > wysylaniem kasy do usiech? Nie rozumiem. ;-)

    Bo to jak z nauką jezyka. Amerykanin (albo inny innostraniec) potrafi
    się dogadac po polsku i w jego mniemaniu jest boski i potrafi po polsku
    perfect. Polak potrafi dogadać się po ichniemu, ale zrobi w jednym
    zdaniu na 10 jakiś błąd gramatyczny, to w/g niego nic nie potrafi i w
    ogóle musi zapisać się do szkoły językowej, bo błędy go ośmieszają...