  • 31. Data: 2005-06-19 23:14:29
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kuba napisał(a):

    > A w blokadzie pisze ten 4 cyfrowy kod ?

    Nie. Będzie *po* zaksięgowaniu.

  • 32. Data: 2005-06-20 07:01:26
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Nie wiem jak w multi ale w m jest jakiś 8cyfrowy kod przy tej blokadzie
    > na 1zł z groszami.

    Tego co potrzeba (4 cyfry) nie ma. Bedzie po rozliczeniu.

    > BTW chyba mało ważna jaki jest przelicznik przy blokadzie. Sam wolę żeby
    > był NIECO wyższy od aktualnego kursu, bo wtedy trudniej wejść na debet.
    > Ważne żeby przy rozliczeniu kurs był niski.

    W Multi kwota blokady = kwota rozliczenia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 33. Data: 2005-06-20 07:34:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > W Multi kwota blokady = kwota rozliczenia.

    Przypadek.

  • 34. Data: 2005-06-20 13:07:51
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > Coś małe zainteresowanie jest tym PayPalem PL :)Tak wszyscy chcieli,
    > a jak przyszlo, to lipa :)

    Ja juz zweryfikowalem! :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 35. Data: 2005-06-20 13:12:05
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ja juz zweryfikowalem! :)

    ja tez :-)

    kursor

  • 36. Data: 2005-06-20 14:03:16
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Przypadek.

    W takim razie jest to powtarzajacy sie przypadek.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 37. Data: 2005-06-20 14:12:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > W takim razie jest to powtarzajacy sie przypadek.

    Przecież transakcja jest księgowana po kursie obowiązującym w dniu
    rozliczenia (zaksięgowania). Kurs w dniu dokonania płatności może być
    inny, i najczęściej tak właśnie jest.

  • 38. Data: 2005-06-20 18:03:44
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > ja tez :-)
    >
    > kursor

    Czy dalej jest limit wyplat 0$ czy EURO ??

  • 39. Data: 2005-06-20 19:59:47
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On Mon, 20 Jun 2005 15:07:51 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    >Ja juz zweryfikowalem! :)

    No ja też założyłem, zweryfikowałem... i niech mi ktoś powie, jak teraz
    zasilić to cholerne konto? Możem ślepy, ale nie widzę takiej opcji (!?)

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 40. Data: 2005-06-20 20:01:06
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > No ja też założyłem, zweryfikowałem... i niech mi ktoś powie, jak teraz
    > zasilić to cholerne konto? Możem ślepy, ale nie widzę takiej opcji (!?)

    w jakim celu?

    kursor