  • 11. Data: 2007-09-08 21:35:37
    Temat: Re: Pakiet Bezpieczna Karta w BPH - po co?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 21:45, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    > W odpowiedzi na post z Wed, 05 Sep 2007 01:49:51 -0700, od krzysztofsf :

    > i nic nie wiedzieć o karcie:
    > - konsultant w oddziale nie ma mozliwości wejścia w historię
    > - bankomat drukuje tylko operacje obciążeniowe

    Podobno jest jakis tam podglad z poziomu konta (darmowego) przez
    internet.

    > - wyciągi przesyłają ci tam gdzie bank chce, a nie na adres który podasz

    Zonie wcelowali w adres. Mozna jakies szczegoly?

  • 12. Data: 2007-09-09 21:01:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 08 Sep 2007 14:35:37 -0700, od krzysztofsf :

    > Podobno jest jakis tam podglad z poziomu konta (darmowego) przez
    > internet.

    nie ma, specjalnie uruchamiałem aby podglądac w internecie transakcje
    kartowe i nie było, ale może w ciągu 2 miesięcy coś się zmieniło

    > Zonie wcelowali w adres. Mozna jakies szczegoly?

    Podałem adres skrytki pocztowej, a oni uparcie wysyłali na adres
    zameldowania.

  • 13. Data: 2007-09-09 21:32:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 23:01, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    > W odpowiedzi na post z Sat, 08 Sep 2007 14:35:37 -0700, od krzysztofsf :

    > nie ma, specjalnie uruchamiałem aby podglądac w internecie transakcje
    > kartowe i nie było, ale może w ciągu 2 miesięcy coś się zmieniło
    Zamierzam przeniesc tam karte z innego potentata uslug bankowych,
    Eurobanku, to zdiagnozuje - z pracy popatrze bo w domu jestem
    linuksowy

    > Podałem adres skrytki pocztowej, a oni uparcie wysyłali na adres
    > zameldowania.

    Bylo podac, ze mieszkasz w skrzynce ;).
    Czyli do bani im chodzi rozroznienie adresu do korespondencji od
    zamieszkania.

  • 14. Data: 2007-09-10 09:01:54
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    T...@g...com <T...@g...com> napisał(a):
    > istnieje taki pakiet dla kart wypuk=B3ych
    Dla płaskich też (MCE)

    > jesli przeliczniki bed=B1 kiepskie
    Są kiepskie. W Norwegii liczyli mi 0,50PLN za 1NOK a transakcja w tym samym
    dniu kartą mBanku została przeliczona na 0,48PLN za 1NOK. Widać różnicę, po co
    przepłacać.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 15. Data: 2007-09-10 16:41:46
    Od: t...@g...com

    On 10 Wrz, 11:01, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dniu kartą mBanku została przeliczona na 0,48PLN za 1NOK. Widać różnicę, po co

    podawajcie przeliczniki z kartami BPH i innych banków, - mały test
    przeliczników , która kartą najlepiej placic