  • 1. Data: 2007-09-04 21:29:20
    Temat: przeliczniki KK Visa
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    mam pytanie odnosnie przeliczników Visy na ich stronie

    czy w rubryce My Card Is In: podaje walute w korej jest rozliczana
    karta w moim przyp USD czy walute kraju z ktorego pochodzi karta czyli
    PLN??

    czy w rubruce Convert To: podaje walute kraju w którym robie zakupy?

    dzieki za wyrozumiałość ale dopiero zaczynam przygode z KK

  • 2. Data: 2007-09-04 22:32:21
    Temat: Re: przeliczniki KK Visa
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    T...@g...com pisze:

> [...]
    > PLN??
    >
    > czy w rubruce Convert To: podaje walute kraju w którym robie zakupy?

    Zależy jak jest przeliczana Twoja karta. W Polsce w większości
    przypadków VISA przelicza z waluty wykonania transakcji na USD bądź EUR,
    a potem już na PLN przelicza bank po swoim kursie, o którym VISA nie ma
    pojęcia. Tak, że jak na nasze warunki to ten kalkulator jest średnio
    przydatny...

    Co to za karta?

  • 3. Data: 2007-09-05 08:16:11
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 00:32, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> [...]
    > a potem już na PLN przelicza bank po swoim kursie, o którym VISA nie ma
    > pojęcia. Tak, że jak na nasze warunki to ten kalkulator jest średnio

    to jest karta Visa silver BPH rozliczana w USD! prosze o pomoc co w
    konkretnych rubrykach zaznaczyc

  • 4. Data: 2007-09-05 13:21:58
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:16, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > to jest karta Visa silver BPH rozliczana w USD! prosze o pomoc co w
    > konkretnych rubrykach zaznaczyc

    wiec jak posługiwac sie tą stroną? co w konkretnych rubrykach

  • 5. Data: 2007-09-05 18:42:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    T...@g...com pisze:

    > wiec jak posługiwac sie tą stroną? co w konkretnych rubrykach

    Z kalkulatora wydedukować kurs Visy waluta lokalna -> USD, a później
    kurs banku z USD na PLN. To chyba oczywiste po tym, co już napisałem.
    Zwrócić uwagę na ewentualne opłaty za przewalutowania - powinno być w
    tabeli opłat.

  • 6. Data: 2007-09-05 19:19:47
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 20:42, Wojciech Nawara
> [...]
    > kurs banku z USD na PLN. To chyba oczywiste po tym, co już napisałem.
    > Zwrócić uwagę na ewentualne opłaty za przewalutowania - powinno być w

    nie ma oplat i prowizji za przewalutowania.