  • 1. Data: 2003-03-24 10:47:23
    Temat: Re: PZ w Millenet tansze niz w mBanku
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Radoslaw Dabrowski wrote:
    [...]

    > kazdej czynnosci. Np. w przypadku placenia za komorke, oszczedzam 12 zl
    > rocznie w stosunku do mbanku, gdzie kosztuje mnie to 1 zl/mies, a w
    > przypadku, gdy mam wiecej polecen to odpowiednio 24, 36, 48 zl, itd

    Eee, a nie jest tak że od _wszystkich_ PZ płaci się złotówkę/mies.?

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 2. Data: 2003-03-24 11:05:54
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Radoslaw Dabrowski wrote:
    > [...]
    >

    > Eee, a nie jest tak że od _wszystkich_ PZ płaci się złotówkę/mies.?

    od wszystkich. Ale to naprawde odstrasza klientow - PZ jest jednym z
    najlepszych "towarow" oferowanych przez bank. Wiekszosc bankow nie bierze za
    niego zadnych pieniedzy. Wyjatkiem niechlubnym jest tu mBank - ja w zwiazku
    z tym realizuje PZ albo z Lucasa albo z ING gdzie jest to bezplatne. Konto w
    Lucasie tez jest bezplatne. Nie widze sensu korzystania z PZ w mBanku.

    D.

  • 3. Data: 2003-03-24 11:16:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    [...]

> [...]
    > Lucasie tez jest bezplatne. Nie widze sensu korzystania z PZ w mBanku.

    Ale ja nie mówię, że to jest sensowne (A nawet w
    kontekscie hasła, ze wszystko podstawowe za darmo uważam to za hmm
    dziwne posunięcie).
    Chciałem jedynie sprostować błąd.
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 4. Data: 2003-03-24 11:28:18
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Ale ja nie mówię, że to jest sensowne (A nawet w
    > kontekscie hasła, ze wszystko podstawowe za darmo uważam to za hmm
    > dziwne posunięcie).
    > Chciałem jedynie sprostować błąd.

    oczywiscie. A wg mnie to jest posuniecie nie tylko dziwne ale po prostu bez
    sensu - bo odstrasza wielu klientow. A ile dzieki temu mBank zarobi - z
    10tys miesiecznie ? To niech obniza oprocentowanie o 0,1% a zarobia dzieki
    temu wiecej.... Po co straszyc klientow platnym PZ ?

    D.

  • 5. Data: 2003-03-24 11:56:11
    Temat: PZ w Millenet tansze niz w mBanku
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    W nowej TOiP Millenetu z 21.03.03 jest czarno na bialym, ze Polecenie
    Zaplaty nic nie kosztuje (uruchomienie i realizacja). Kosztuje tylko
    aktualizacja oraz odwolanie zgody lub pojedynczego polecenia - 3 zl od
    kazdej czynnosci. Np. w przypadku placenia za komorke, oszczedzam 12 zl
    rocznie w stosunku do mbanku, gdzie kosztuje mnie to 1 zl/mies, a w
    przypadku, gdy mam wiecej polecen to odpowiednio 24, 36, 48 zl, itd.

    Pozdrawiam
    Radek