  • 1. Data: 2005-12-22 10:38:04
    Temat: PKO Intelligo - historia rachunku
    Od: Maciej 'n4p1' Napiórkowski <r...@1...0.0.1>

    Witam!
    Mam takie pytanie, jesli transakcja ze "srodkow oczekujacych" pojawila
    sie w "Historii rachunku" tzn. ze pieniadze sa juz na koncie na ktore je
    przelewalem? Przelalem pewnej osobie pewna kwote, jest juz w "Historii
    rachunku", a ona twierdzi, ze zadne pieniadze nie wplynely. Kto ma racje?
    Z gory dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-22 10:43:44
    Temat: Re: PKO Intelligo - historia rachunku
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Maciej 'n4p1' Napiórkowski <r...@1...0.0.1> napisała:

> [...]
    >przelewalem? Przelalem pewnej osobie pewna kwote, jest juz w "Historii
    >rachunku", a ona twierdzi, ze zadne pieniadze nie wplynely. Kto ma racje?

    Jeśli jest w historii rachunku, tzn. że pieniądze "wyszły" z Twojego
    konta. Jeśli przelewałeś do innego banku, to dotrą tam albo tego samego
    dnia, albo następnego dnia roboczego. Dokładnie jak to działa znajdziesz w
    archiwum grupy (hint: sesje KIR)
    Rację ma więc zapewne odbiorca
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2005-12-22 10:45:01
    Od: Maciej 'n4p1' Napiórkowski <r...@1...0.0.1>

    Użytkownik gornik napisał:

    > Jeśli przelewałeś do innego banku, to dotrą tam albo tego samego
    > dnia, albo następnego dnia roboczego.

    Przelew z PKO Intelligo na konto Intelligo :). Dzieki za rady ide czytac
    archiwum.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-12-22 10:51:07
    Od: Maciej 'n4p1' Napiórkowski <r...@1...0.0.1>

    Użytkownik gornik napisał:

    > Jeśli przelewałeś do innego banku, to dotrą tam albo tego samego
    > dnia, albo następnego dnia roboczego. Dokładnie jak to działa znajdziesz w
    > archiwum grupy (hint: sesje KIR)

    Przelew z PKO Inteligo na konto Inteligo :) . Dzieki za rady ide czytac
    archiwum.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-12-22 11:04:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> writes:

    > konta. Jeśli przelewałeś do innego banku, to dotrą tam albo tego samego
    > dnia, albo następnego dnia roboczego.

    A tamten bank zaksięguje je na konto odbiorcy albo od razu, albo nie.

    MJ

  • 6. Data: 2005-12-22 11:53:23
    Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl>

    michał : aby klienta uspokoic przeslij mu plik wygenerowany przez Inteligo.
    opcja drukuj kiedy jestes na danym przelewie...zawsze dziala uspokajajaco...

  • 7. Data: 2005-12-22 12:21:55
    Od: Maciej 'n4p1' Napiórkowski <r...@1...0.0.1>

    Użytkownik ALan Aley napisał:
    > michał : aby klienta uspokoic przeslij mu plik wygenerowany przez Inteligo.
    > opcja drukuj kiedy jestes na danym przelewie...zawsze dziala uspokajajaco...
    Jesli o mnie chodzi to tak wlasnie zrobilem wyslalem potwierdzenie
    przelewu, ale odbiorca nieakceptowal takiej formy i kazal czekac az
    pieniazki pojawia sie na jego koncie.
    Btw. Juz wszystko sie wyjasnilo tak wiec mozna zrobic EOT, pieniazki sa
    na koncie, wplynely podczas sesji o 12:00 (o ile dobrze wyczytalem z
    archiwum).
    Zycze grupie Wesolych Swiat.