  • 1. Data: 2005-12-22 07:11:56
    Temat: Inteligo Awaria
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Cos ktos wie kiedy ruszy znowu ? Dodzwonic sie do BOA nie da rady :(

  • 2. Data: 2005-12-22 07:18:00
    Temat: Re: Inteligo Awaria
    Od: b...@p...onet.pl

    > Cos ktos wie kiedy ruszy znowu ? Dodzwonic sie do BOA nie da rady :(
    >
    > --

    I jak długo będzie działać, bo nie wiem w jakich godzinach na zakupy iść aby
    trafić na ich system "online" w monecie kiedy będę przy kasie.
    Oj, chyba polecą głowy w banku za tę wpadkę...

    Pozdrawiam.
    Bogusz.

  • 3. Data: 2005-12-22 07:58:44
    Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl>

    dziwie sie ze macie taki luzik stosunek do tej KOMPLETNEJ KLAPY INTELIGO
    ja to dzisiaj mam luz ale wczoraj o tej samej godzinie mialem 50zł w
    kieszeni, musialem jechac do cieszyna 200km tam i powrot, wszystkie wplaty z
    Allegro jakos tak mi sie skumulowały/poprzedłużały(poczta) ze wszystkie
    przyszły wczoraj rano, do tego mialem do sprzedania plazmę za 3500zł i koles
    przełozył spotkanie na wieczór, no ja bym sie wkurwił niemiłosiernie jak by
    ta WPADKA sie wydarzyła wczoraj...pusty w ryj

  • 4. Data: 2005-12-22 08:04:43
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Cos ktos wie kiedy ruszy znowu ? Dodzwonic sie do BOA nie da rady :(

    oj, czyżby powtórka sprzed kilku tygodni, kiedy to praktycznie cały dzień
    leżało ? :( Jestem mooocno zly (malo powiedziane), wlasnie co mialem jechac
    na zakupy, i cale szczescie ze zajrzalem do serwisu, bo tak bym stal przed
    kasa jak idiota z pelnym koszykiem i pustym portfelem, z karta inteligo w
    reku...............

  • 5. Data: 2005-12-22 08:16:17
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > I jak długo będzie działać, bo nie wiem w jakich godzinach na zakupy iść
    > aby
    > trafić na ich system "online" w monecie kiedy będę przy kasie.
    > Oj, chyba polecą głowy w banku za tę wpadkę...

    Dzis drugi dzien tej awarii. Juz mam sms-a z PLUS-a, zebym cos zrobil bo nie
    mogli pobrac abonamentu za komorke.

    Leszek

  • 6. Data: 2005-12-22 08:20:53
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    plumpcio napisał(a):

> [...]
    > kasa jak idiota z pelnym koszykiem i pustym portfelem, z karta inteligo w

    To ja wczoraj miałem jakieś wyjątkowe szczęście chyba. (Patrzę na
    SLIPy...) Dwie transakcje (o 15:33 i 15:44) łącznie na tysiaka i
    przeszło. Choć nie da się ukryć, że Pani w kasie jak zobaczyła kartę
    Inteligo to od razu spytała czy mam w razie czego zapłacić czym innym. :D

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-12-22 08:27:29
    Temat: Re: Inteligo Awaria - awaria my ass!!!!!
    Od: "Andrew E." <k...@W...gazeta.pl>

    NO-ŻESZ K.J.M. w te i z powrotem!!!!
    A ja sie pytam kto mi odda za stracony dzien, nerwy na Shellu, robienie z
    siebie DEBILA do kwadratu przed panią z kasy, wariata przed bankomatem i
    kretyna czekającego 30 minut na połączenie z infolinią!????
    CO TO, Kurtka wodna, znaczy:"PRZEPRASZAM"???? to niech sobie pan prezes,
    kurna, postoi dwie godziny na stacji benzynowej, a potem pogadamy...
    wypisuje sie z tego banku, jak tylko zacznie działać, dosyc tego

    ps czy są jakieś szanse żeby ich drapnąć cywilnie o odszkodowanie?

  • 8. Data: 2005-12-22 08:29:39
    Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl>

    wiele osob mowi tu i na innych grupach ze wczoraj bylo to samo ...no to
    mialem kurde farta ...najpierw wyplacilem kaske z bankomatu okolo11.45 a
    potem placilem za paliwo okolo13...
    uffffffffffffff
    ale fart (jak to fajnie brzmi -mialem farta ze moj bank dzialal)

  • 9. Data: 2005-12-22 08:32:08
    Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl>

    wchodze na onet.pl a tu jak byk reklama "Elektroniczny do potegi entej
    !!!!!"

    dobre....

  • 10. Data: 2005-12-22 08:34:49
    Od: "Andrew E." <k...@W...gazeta.pl>

    ALan Aley <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    DŻISUS....

    no to przecież jakaś paranoja kompletna! Mamy trzymać pieniądze w
    skarpetach? Dolary kupić-zakopać??? Inteligo się wysypało chyba czwarty raz
    w grudniu, nie wiem jak inne banki, ale nie słyszałem żeby nie działało
    WSZSYSTKO na raz...

    pt prezesowi Inteligo czy jak sie to nazywa podaję swoje aktualne ciśnienie:
    180 na 120. jak będzie gorzej to proszę mnie szukać w szpialu na Woli, za
    kwiaty dziekuje.

    userom wesołych świąt i sprawnych kart