  • 1. Data: 2005-12-22 11:09:26
    Temat: Lukas/Multibank a DG jednosobowa
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym prosić o opinie kogos kto ma konto firmowe
    w ktorymś z tych banków Lukas/Multibank.

    Generalnie konto ma służyć/być bo musi ;)
    plus przelewy od ludzi i czasem przelew na konto prywatne.

    Jak się sprawują? Czy strony nie zawisają, jak to ostatnio widze,
    w inteligo było.

    Potrzebuje czegoś co ma dostęp do www oraz obsługi z biurkiem,
    wiec niestety mBank i inteliga odpadają.

    pozd i proszę o jakieś opinie
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-12-22 11:13:26
    Temat: Re: Lukas/Multibank a DG jednosobowa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grzes <p...@o...pl> wrote:
    > Potrzebuje czegoś co ma dostęp do www oraz obsługi z biurkiem,
    > wiec niestety mBank i inteliga odpadają.

    Ja mam w Multi. I jestem b. zadowolony. Smiga wszystko. Chociaz denerwujace
    jest, ze nie da sie zapamietac (jeszcze) przelewow do US. A tak - dziala b.
    dobrze.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-22 11:15:27
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:doe1pf$gjj$1@news.onet.pl...

> [...]
    denerwujace
    > jest, ze nie da sie zapamietac (jeszcze) przelewow do US. A tak - dziala

    Nie mogę na stronie znajeść opłat i prowizji.
    Mogłbyś napisać ile miesięcznie za prowadzenie, za kartę, za przelew?

    Dziękuję i pozdr
    Grzegorz

  • 4. Data: 2005-12-22 11:20:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grzes <p...@o...pl> wrote:
    > Nie mogę na stronie znajeść opłat i prowizji.
    > Mogłbyś napisać ile miesięcznie za prowadzenie, za kartę, za przelew?

    http://pf.multibank.pl/oplaty/przedsiebiorcy/busines
    s_class/

    Ja mam Business Expert - ale to tam trzeba sobie odpowiedni PKD miec :)

  • 5. Data: 2005-12-22 11:46:08
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:doe27n$ibg$1@news.onet.pl...
    > http://pf.multibank.pl/oplaty/przedsiebiorcy/busines
    s_class/

    > Ja mam Business Expert - ale to tam trzeba sobie odpowiedni PKD miec :)

    Wielkie dzięki - wdrażam się ;), jakaś ślepa kura za mnie :|

    Pozdr i Wesołych
    Grzegorz