  • 1. Data: 2005-12-22 08:43:46
    Temat: INTELIGO RUSZYLO
    Od: xx <d...@k...com>

    wlasnie sie zalogowalem!

  • 2. Data: 2005-12-22 08:49:33
    Temat: Re: INTELIGO RUSZYLO
    Od: "P.U.H. EFEKT" <k...@e...strefa.pl>

    A ja dostałem już chyba 97 sms z potwierdzeniem operacji, oczywiście tej
    samej.
    Ale chyba najgorsze jest pierwsze 100 bo później się przyzwyczaje.

  • 3. Data: 2005-12-22 09:44:22
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > wlasnie sie zalogowalem!

    ja tez i nawet kasa mi sie zgadza! i 2gr odesetek przybylo ;-)

  • 4. Data: 2005-12-22 12:05:05
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Wyłącz dźwięk przychodzącego sms.

  • 5. Data: 2005-12-22 21:33:28
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    P.U.H. EFEKT napisał(a):
    > A ja dostałem już chyba 97 sms z potwierdzeniem operacji, oczywiście tej
    > samej.
    > Ale chyba najgorsze jest pierwsze 100 bo później się przyzwyczaje.

    musiał się tam ktoś nieźle walnąć bo kasa została faktycznie
    przeksięgowana tyle razy
    potem oczywiście odkręcili i skasowali historię albo z tasiemki
    odtworzyli dane

    --
    arek at aster dot pl

  • 6. Data: 2005-12-23 00:00:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    xx napisał:
    > wlasnie sie zalogowalem!

    To pewnie po materiale prasowym w "Wiadomościach" TVP1 ;-)

  • 7. Data: 2005-12-23 15:30:26
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Swietnie ze ruszylo, szkoda ze karta Inteligo nie udalo mnie sie dzisiaj
    zaplacic w sklepie Yves Rocher w Czestochowie :(

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 8. Data: 2005-12-23 20:20:30
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    P.U.H. EFEKT napisał(a):
    > A ja dostałem już chyba 97 sms z potwierdzeniem operacji, oczywiście tej
    > samej.
    > Ale chyba najgorsze jest pierwsze 100 bo później się przyzwyczaje.

    I własnie dlatego pożegnałem konto Inteligo i więcej nie chce mieć nic
    wspólnego z PKO i ich klonami.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS