  • 1. Data: 2005-12-22 09:55:10
    Temat: Bank internetowy we Francji
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów
    Czy znacie może jakiś dobry bank internetowy na terenie Francji, w których
    można założyć konto osobiste mieszkając w Polsce ?

    Krzysztof Szm.
    GG 2233128

  • 2. Data: 2005-12-22 16:50:14
    Temat: Re: Bank internetowy we Francji
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów
    > Czy znacie może jakiś dobry bank internetowy na terenie Francji, w których
    > można założyć konto osobiste mieszkając w Polsce ?

    No coz, bank internetowy ma to do siebie, ze nie znajduje sie na zadnym
    terenie, tylko w cyberprzestrzeni. Jezeli chodzi ci o bank ze strefy euro,
    to moge faktycznie polecic, aczkolwiek nie z domena .fr

  • 3. Data: 2005-12-22 17:49:25
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terenie, tylko w cyberprzestrzeni. Jezeli chodzi ci o bank ze strefy euro,
    > to moge faktycznie polecic, aczkolwiek nie z domena .fr

    To ja bardzo poprosze i z gory dziekuje

  • 4. Data: 2005-12-23 07:57:33
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    www.openbank.es