  • 1. Data: 2005-12-22 09:17:45
    Temat: KK BZWBK gratis
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    W promocjach BZWBK w ktorych dostaje sie karte gratis pod warunkiem
    wykonania 2 czy 4 transakcji w ciagu miesiaca w momencie wydania karty
    naliczana jest na rachunku oplata za wydanie. Jak to potem jest - jest ona
    zwracana na rachunek ? Po jakim czasie ?

  • 2. Data: 2005-12-22 09:58:56
    Temat: Re: KK BZWBK gratis
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "xviper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >rachunku oplata za wydanie. Jak to potem jest - jest ona zwracana na rachunek ?
    mi zwrócili po wykonaniu 4 transakcji

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-22 10:00:56
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    >naliczana jest na rachunku oplata za wydanie. Jak to potem jest - jest ona
    >zwracana na rachunek ? Po jakim czasie ?

    opłata za wydanie jest pobierana po wydaniu karty. Oddają ci ją przez
    uznanie KK najpóźniej w następnym miesiącu po wydaniu karty jeśli zrobisz
    min. 4 transakcje kartą. Mi się zadżyło że obciążenie i uznanie było w tym
    samym okresie rozliczeniowym