  • 1. Data: 2003-12-01 18:22:19
    Temat: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    wydaje się, że ciekawa informacja, a nikt nic nie pisze

    rachunki odmiejscowione - to wiedzą wszyscy

    ale za tym idą inne zmiany od 1 stycznia

    1. opłata za superkonto 4 zł (za superkonto student 1 zł)
    2. opłata za realizację polecenia zapłaty 0,5 zł
    3. prowizja za przyznanie kredytu odnawialnego 0,5% nie mniej niż 30 zł
    4. opłata za podwyższenie kredytu odnawialnego 1% nie mniej niż 20 zł

    jest jeszcze kilka innych zmian - zainteresowani znajdą TOiP wraz z ostatnim
    wyciągiem

    robi się drożej :( , ale przynajmniej za kredyt odnawialny nie kasują 2%
    przy odnowieniu

  • 2. Data: 2003-12-01 18:31:08
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Mon, 1 Dec 2003 19:22:19 +0100, plusz wrote:

> [...]
    >4. opłata za podwyższenie kredytu odnawialnego 1% nie mniej niż 20 zł
    >
    >robi się drożej :( , ale przynajmniej za kredyt odnawialny nie kasują 2%

    Super! Dla mnie zrobi się taniej o 59 zł!

  • 3. Data: 2003-12-01 19:59:49
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > robi się drożej :( , ale przynajmniej za kredyt odnawialny nie kasują 2%
    > przy odnowieniu

    A ja mam "świeże pismo" i 2%. Już zrezygnowałem z wznawiania kredytu w ROR

  • 4. Data: 2003-12-02 09:03:42
    Od: "andrzej" <k...@w...pl>

    gdzie są takie informacje? masz jakieś linki z nowymi opatami?

  • 5. Data: 2003-12-02 09:50:40
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > wydaje się, że ciekawa informacja, a nikt nic nie pisze
    >
    > rachunki odmiejscowione - to wiedzą wszyscy

    TO odmiejscowienie bedzie chyba na zasadzie, ze wykonujac operacje w innym
    oddziale, Pani bedzie dzwonila do macierzystego oddzialu po zgode na dana
    transakcje, bo obecny system inf PKO BP, nie pozwala przeciez na pelne
    odmiejscowienie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2003-12-02 11:59:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski"
> [...]
    > oddziale, Pani bedzie dzwonila do macierzystego oddzialu po zgode na dana
    > transakcje, bo obecny system inf PKO BP, nie pozwala przeciez na pelne

    blad - już pozwala
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-12-02 12:36:28
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "andrzej" <k...@w...pl> wrote:

    > gdzie są takie informacje? masz jakieś linki z nowymi opatami?

    Przyszło pocztą... Podejrzewam że na www też sąte informacje...
    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 8. Data: 2003-12-05 11:15:27
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 1 Dec 2003, plusz wrote:

    > (za superkonto student 1 zł)

    2 zl.

    Ponadto wprowadzaja oddzielna oplate za korzystanie ze skrzynki mailowej
    (1 zl) i za wysylanie tam wyciagow (drugie 1 zl - nie liczac konta
    studenckiego)..

    M.

  • 9. Data: 2003-12-05 13:11:18
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Michal Sawicki wrote:

    >Ponadto wprowadzaja oddzielna oplate za korzystanie ze skrzynki mailowej
    >(1 zl) i za wysylanie tam wyciagow (drugie 1 zl - nie liczac konta
    >studenckiego)..
    >M.

    No właśnie też miałem takie wrażenie ale się łudziłem, że jestem
    niedouczony i źle przeczytałem.
    A.

  • 10. Data: 2003-12-05 16:40:56
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ponadto wprowadzaja oddzielna oplate za korzystanie ze skrzynki mailowej
    > (1 zl) i za wysylanie tam wyciagow
    > (drugie 1 zl - nie liczac konta studenckiego)..

    Kolejna 'radosna twórczość'
    Gdzieś Ty to wyczytał? w jakimś biuletynie z makulatury sprzed kilku lat?
    Te opłaty są już od dawna i nie ulegają zmianie.

    Zmiany TPiO polegają przede wszystkim na:
    -podniesieniu opłat za prowadzenie rachunków (33-71%)
    -podniesieniu opłaty za pojedyncze zlecenie telefonicze (do 2zł)
    -podniesieniu opłat za wypłatę gotówki z obcych bankomatów (do 3% min.5zł)
    -wprowadzwniu opłaty za konto Graffiti (1zł)
    -wprowadzeniu opłaty za polecenie zapłaty (0,50zł)
    -obniżeniu o 0.5% prowizji za kredyt odnawialny
    -obniżeniu max. limitów DSD [dop.salda debet.] (od 1-04-2004)