  • 1. Data: 2002-10-03 10:42:44
    Temat: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "Vario" <j...@w...pl>

    Zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z uslug E-PKO BP i odradzac innym tego
    samego. Przez ostatnie kilka dni probowalem zrobic przelew na rachunek
    Przedsiebiorstwa Telekomunikacyjnego Szeptel S.A. Nr rachunku
    10201332-100260273, to jest rowniez bank PKO BP odz w Wysokim Mazowieckim, 4
    razy przelew nie zostal przyjety przez system i zwrocony, przed numerem mam
    tez 65 i potem jest przerwa, wstawialm wiec i 65 i kreske pozniej i bez 65 i
    ciagle to samo. Rachunek jest na 100% prawidlowy, poczta przyjmuje, poszlo
    tez z innego banku przelewem z internetu i tam dziala.
    Drugi przypadek. Dzis chcialem zrobic przelew na rachunek :BRE S.A.-mBank
    11402004 - 0000360213019350 ( jezeli przelew jest przez internet,dodaj 32
    przed nr konta-to informacja od przyjmujacego ) I coz ani z 32 przed numerem
    ani bez system internetowego PKO BP przelewu nie przyjmuje. Rachunek tez
    100% prawidlowy. To sa jakies kpiny. Co oni tam maja za system, chyba za
    Krola Swieczka. Moze ktos mi pomoze i podpowie, bo nie sposob sie dodzwonic
    do ich infolinii, ktora do tego jest tak zacofana, ze musze placic za
    miedzymiastowa Mam juz dosc korzystania z takich uslug i chodzenia na
    poczte i placenia im prowizji skoro place im 9zl miesiecznie. Jaki bank
    internetowy polecacie. Nie jestm na czasie, zupelnie sie w tym nie
    orientuje.

  • 2. Data: 2002-10-03 10:49:08
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Vario"
> [...]
    > poczte i placenia im prowizji skoro place im 9zl miesiecznie. Jaki bank
    > internetowy polecacie. Nie jestm na czasie, zupelnie sie w tym nie

    masz rację, tez mialem kiedys e-pko i oddalem im token - jest kilka
    wygodniejszych i pewniejszych systemow
    polecam pl@net FortisBanku (www.fortisbank.com.pl) z podpisem
    elektronicznym - tez kosztuje cie to chyba 9zl/miesiac (e-pakiet) ale dziala
    bez zarzutu, a karta VE bez prowizji w dowolnym bankomacie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-03 11:24:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Podaj numer z liczba kontrolna z przodu, ale jednym ciagiem i bez
    zadnych przerw czy kresek.

    MJ

  • 4. Data: 2002-10-03 11:36:06
    Od: "Vario" <j...@w...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    > Podaj numer z liczba kontrolna z przodu, ale jednym ciagiem i bez
    > zadnych przerw czy kresek.
    >
    > MJ

    Alez tak robilem! Nic z tego, od razu system PKO BP odrzuca wniosek i wywala
    mi komunikat
    Opis:Podany numer rachunku jest niepoprawny. System interpretuje numery
    rachunków w postaci standardowej, tj. osmiocyfrowy numer banku , kreska,
    rachunek podzielony kreskami, np. 10000000-1234-130-1000-PLN, a takze numery
    rachunku w postaci IBAN, tj. dwie cyfry, osmiocyfrowy numer banku, rachunek,
    np. 00100000001234567890. W numerze, który zostal podany nie udalo sie
    wydzielic numeru banku. Prawdopodobnie nalezy wstawic kreske po pierwszych
    osmiu cyfrach.

  • 5. Data: 2002-10-03 11:36:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Vario" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciagle to samo. Rachunek jest na 100% prawidlowy, poczta przyjmuje, poszlo
    > tez z innego banku przelewem z internetu i tam dziala.

    Numer rachunku jest na 100% nieprawidlowy.
    Prawidlowy to 6510201332100260273
    Na glownej stronie swojego konta wejdz do Aktualnosci a tam przeczytaj
    komunikat o numerach kont w PKO BP.
    Ja rozumiem, ze ty mozesz nie znac zarzadzenia prezesa NBP w sprawie...itd,
    ale do cholery dlaczego odsadzasz od czci i wiary firme, ktora cie informuje
    jak to robic?
    Helpa tez nie czytales?
    Jak tobie sie udaje pisac, skoro czytac nie potrafisz?

> [...]
    numerem
    > ani bez system internetowego PKO BP przelewu nie przyjmuje. Rachunek tez

    Faktycznie sobie kpisz, ale jeszcze raz cie poinformuje - prawidlowy nr do
    BRE to 32114020040000360213019350
    Wez sobie w *&^ wsadz te kreski. Kto ci je kazal pisac?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-10-03 11:55:07
    Od: "Vario" <j...@w...pl>

> [...]
    > jak to robic?
    > Helpa tez nie czytales?
    > Jak tobie sie udaje pisac, skoro czytac nie potrafisz?

    Rachunek sklada sie z 19 cyfr a gdzie tu w tej (Opis:Podany numer rachunku
[...]
    cyfrach.) informacji oni podaja, ze w takim wypadku mam usunac kreski?

> [...]
    > BRE to 32114020040000360213019350
    > Wez sobie w *&^ wsadz te kreski. Kto ci je kazal pisac?

    Te kreski mam na poleceniu przelewu, ktory dostalem. Sam ich sobie nie
    wymyslilem.

  • 7. Data: 2002-10-03 12:11:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Vario" <j...@w...pl> writes:

    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Alez tak robilem!

    Naprawde wpisywales numer BEZ SPACJI I KRESEK?

    MJ

  • 8. Data: 2002-10-03 12:14:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Vario"
> [...]
    > numeru banku. Prawdopodobnie nalezy wstawic kreske po pierwszych osmiu
    > cyfrach.) informacji oni podaja, ze w takim wypadku mam usunac kreski?

    jesli e-pko nie umie robic przelewu na inny nr z PKOBP to jaja zupelne ;-))
    zastosuj wyprobowana rade: piszac przelew na PKOBP trzeba udawac ze numer
    jest po staremu czyli nnnnnnnn-reszta gdzie nnnnnnnn to nr oddzialu a po
    kresce cale 19 cyfr (2+8+9) bez żadnych kresek.
    Tak najlepej robic przelewy na PKOBP z dowolnego systemu

    > Te kreski mam na poleceniu przelewu, ktory dostalem. Sam ich sobie nie
    > wymyslilem.

    ale mogles wymyslic zeby kresek nie podawac - to ze inni nie mysla ciebiue
    nie zwalnia z myslenia. Nowe numery piszemy ciurkiem - nawet jedna spacja na
    koncu potrafi im przeszkadzac (jak odkryl ktos przekopiowujac numer myszą)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-10-03 12:46:06
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!! [trochę zboczę z tematu]
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

    Tak naprawdę, to prawidłowy format numeru IBAN jest taki, że są 2 cyfry
    kontrolne, a potem 2 grupy 4-cyfrowe określające bank i 4 grupy 4-cyfrowe
    numeru rachunku. Grupy oddziela się spacjami. Dopuszcza się też zapis w
    postaci 2+8+16.
    Oczywiście, jak zwykle, w Polsce robi się standaryzację po swojemu i g* z
    takiej standaryzacji wychodzi.
    Takie PKO BP w ogóle ma "własny" IBAN, który nie daje się zweryfikować
    IBANowską procedurą wyliczania cyfr kontrolnych.

    --
    Pozdrawiam,
    TS

  • 10. Data: 2002-10-03 12:54:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    To ostatnie zdanie to powinienem chyba podkreslic...

> [...]
    > numeru banku. Prawdopodobnie nalezy wstawic kreske po pierwszych osmiu
    > cyfrach.) informacji oni podaja, ze w takim wypadku mam usunac kreski?

    A informacji w dalszym ciagu nie przeczytales. Mimo to ONI sa winni, ze ty
    nie umiesz wpisac prostego numeru rachunku...
    Dzizas

    > S.A.-mBank
    > 32
    > tez

    > Te kreski mam na poleceniu przelewu, ktory dostalem. Sam ich sobie nie
    > wymyslilem.

    I to polecenie przelewu (z kreskami) tez ci wyprodukowal PKO BP i to
    wszystko jego wina?
    Moge cie poinformowac, ze mBank (nalezacy do BRE) tez by takie polecenie
    przelewu odrzucil.
    Prawidlowy sposob pisania ci podalem.

    --
    Pozdrowienia