  • 1. Data: 2002-10-03 04:58:16
    Temat: Deutsche 24___ Od paru dni mozliwe przelewy do Polski przez Internet
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Mam od paru miesiecy konto w DB 24 i przez Internet moglem robic tylko
    przelewy do panstw UE.

    Dzisiaj zauwazylem ze zaszlo na stronie wiele zmian.
    Mozna wybrac wersje angielska i jest mozliwosc wysylki piniedzy do Polski,
    USA i okolo 20 innych panstw spoza Unii.

    Jesli przelewa sie wiecej jak 12.500 Euro to konieczne jest osobiste
    wypelnienie druku w jednym z oddzialów.

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-10-03 05:43:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Majus74" <g...@p...onet.p> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dzisiaj zauwazylem ze zaszlo na stronie wiele zmian.
    > Mozna wybrac wersje angielska i jest mozliwosc wysylki piniedzy do

    Ile kosztuje przelew do Polski?

    > USA i okolo 20 innych panstw spoza Unii.

    i do USA?
    A krajowy?
    Do UE?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-10-04 01:46:23
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Przelew do USA kosztuje 13 Euro plus 1.44 ( jest to cena listownego
    potwierdzenia)
    Do Polski i innych panstw nie przelewalem ale cena bedzie pewnie podobna.

    Przelewy po Niemczech sa bezplatne jesli robisz to ONLINE.

    Andrzej

  • 4. Data: 2002-10-04 10:44:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Mozna wybrac wersje angielska i jest mozliwosc wysylki piniedzy do
    Polski,
    > USA i okolo 20 innych panstw spoza Unii.

    Witam. Gdzie jest wejscie do anglojezycznej wersji serwisu?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-10-04 11:40:45
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Przelew do USA kosztuje 13 Euro plus 1.44 ( jest to cena listownego
    > potwierdzenia)

    A do odbiorcy dociera pełna kwota, czy coś z niej po drodze jeszcze
    ubywa ?

    Pix

  • 6. Data: 2002-10-05 03:19:08
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Z lewej strony na górze mam napisane English Version na stronie niemieckiej
    lub odwrotnie.

    Opcja ta jest na stronie gdzie wpisujesz numery konta.

    PZDR
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-10-05 17:52:10
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Majus74 <g...@p...onet.p> wrote:
    > Witam,
    > Mam od paru miesiecy konto w DB 24 i przez Internet moglem robic tylko
    > przelewy do panstw UE.

    Czy polak może sobie tam założyć konto zdalnie przez internet?
    Jeśli nie, to czy ktoś zna jakieś banki za granicą, w USA, w Czechach itp
    gdzie tak można? Oczywiście nie mając obywatelstwa tamtego kraju
    tylko polskie.

    --
    / /