  • 1. Data: 2002-10-03 10:16:11
    Temat: Ogłoszenie na stronie BZWBK24
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    Czytaliście na http://www.bzwbk24.pl?

    "Komunikat
    Ze wzgledu na awarię serwerów DNS mogą występować problemy w dostępie do
    usług elektronicznych. W tym przypadku prosimy o wpisywanie w polu adresu:

    https://213.25.145.252/bzwbk24.html (logowanie do BZWBK24 Internet)

    https://213.25.145.252/cbm (logowanie do Domu Maklerskiego). "

    oczywiście certyfikat wystawiony na starą stronę logowania do BZWBK24
    (www2.centrum24.pl) nie pasuje do nowej nazwy.
    Żeby było ciekawiej, trace wysłany na każdy z tych adresów wchodzi do banku
    (załóżmy, że do banku) inną trasą - trace do starego kończy się na
    213.25.88.174, do nowego na 212.160.123.106. Potem już nie widać, oczywiście
    jest blokowany.

    Rozumiem, że Bank może mieć problemy z DNS, jak również, że mają dwa wejścia
    z inetu, ale wcale nie czuję się przekonany, że nie jest to jakiś
    podstawiony serwer, który podsłuchuje hasła...

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-10-03 14:13:11
    Temat: Re: Ogłoszenie na stronie BZWBK24
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > "Komunikat
    > Ze wzgledu na awarię serwerów DNS mogą występować problemy w dostępie do
    > usług elektronicznych. W tym przypadku prosimy o wpisywanie w polu adresu:

    no to sie im od rana zmienilo:-)
    bo rano twierdzili, cytuje:
    "Komunikat
    Uprzejmie informujemy, że z powodu awarii sieci TP SA, 3 października
    2002 r. mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do usług
    elektronicznych. Serdecznie Państwa przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Data publikacji: 3-10-2002"

    ania

  • 3. Data: 2002-10-04 08:36:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 03, 2002 at 04:13:11PM +0200, o...@n...pl wrote:

> [...]
    > 2002 r. mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do usług
    > elektronicznych. Serdecznie Państwa przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    A z innych zrodel slyszalem ze po prostu IT z bzwbk nie zaplacilo
    faktury za delegacje domeny w nasku ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-10-04 10:24:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A z innych zrodel slyszalem ze po prostu IT z bzwbk nie zaplacilo
    > faktury za delegacje domeny w nasku ;-)

    No nie gadaj ::

  • 5. Data: 2002-10-04 10:27:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 04, 2002 at 12:24:20PM +0200, AMRA wrote:

    > No nie gadaj ::

    Tez nie wiem na ile to prawda, ale na polipie tez to ktos pisal ;-)

    Przy czym oczywiscie zwalano wine na nask, ze niby cofnal delegacje,
    bez informowania bzwbk ;-)

    Michal, to juz lepiej Ty dbasz o swoje ;-]

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-10-04 12:40:52
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Tez nie wiem na ile to prawda, ale na polipie tez to ktos pisal ;-)

    To raczej nie jest prawda. Prawda natomiast jest, ze wczoraj nie dzialal
    RevDNS (co poniekad pokrywaloby sie z trescia komunikatu o awarii DNS), a
    certyfikat chyba wymaga takowego?

    Pzdr,

    M.

  • 7. Data: 2002-10-04 12:47:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 04, 2002 at 02:40:52PM +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > To raczej nie jest prawda.

    Niestety, pewnie sie nigdy nie dowiemy.

    > Prawda natomiast jest, ze wczoraj nie dzialal RevDNS (co poniekad
    > pokrywaloby sie z trescia komunikatu o awarii DNS), a certyfikat
    > chyba wymaga takowego?

    Nie jestem pewien, ale chyba powinien.

    --

    --w