  • 1. Data: 2002-10-03 10:21:59
    Temat: techniki sprzedazy
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, szczegolnie do osob pracujacych w bankach lub tez po prostu
    interesujacych sie tematem

    Moja dziewczyna stara sie o prace w banku i zaprosili ja na bodajze 4 juz
    rozmowe, ale tym razem oprocz znajmosci ofert bankow (tu moglem sie wykazac,
    w koncu moje zainteresowania sie na cos przydaly) powiedzieli, ze powinna
    znac jakie sa podstawowe techniki sprzedazy stosowane w bankach (o tym juz
    wiem niewiele). W zwiazku z tym, jezeli ktos z pracujacych bankowcow moglby
    podzielic sie doswiadczeniami jakich technik sprzedazy sie uzywa (jak sie
    nazywaja i jak dzialaja, albo ewentualnie gdzie mozna o tym poczytac), to
    bylbym wdzieczny.

    Pozdr.
    Michal

  • 2. Data: 2002-10-03 18:44:00
    Temat: Re: techniki sprzedazy
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 3 Oct 2002 12:21:59 +0200, "Michał Masłowski"
    <m...@m...pl> wrote:

> [...]
    >nazywaja i jak dzialaja, albo ewentualnie gdzie mozna o tym poczytac), to

    E tam bankowcy od razu... Podjedź sobie do jakiegoś makdonaldsa i
    zamów bułkę z kurczakiem - od razu zapytają się Ciebie, czy nie chcesz
    do tego dostać dodatkowego kawałka sera i większej koli - i na tym
    mniej więcej polega sprzedawanie w banku także :)))

  • 3. Data: 2002-10-03 21:23:48
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Idź do oddziału Lukasa lub "Citka" i zapytaj o konto lub KK dowiesz się co
    to są techniki sprzedaży i jak się je stosuje w bankach:) podobnie jak to
    określił "calcium" do konta dostaniesz wszystko nawet to co Ci nie jest
    potrzebne:)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-04 04:30:05
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 3 Oct 2002 23:23:48 +0200, "marek" <m...@w...pl> wrote:

    >do konta dostaniesz wszystko nawet to co Ci nie jest
    >potrzebne:)

    No nie, w bankach nie dodają niepotrzebnych rzeczy, przecież każdy
    powinien mieć kartę do konta, prawda? Tym bardziej, kartę kredytową.
    No a co to za klient bez jakiejś, choćby niewielkiej lokaty? Bez paru
    groszy zainwestowanych w fundusz inwestycyjny? Kilku stałych zleceń,
    możliwości obsługi przez telefon i internet...
    A wszystko po to, by związać mocniej takiego klienta z bankiem, żeby
    przy byle wpadce nie uciekał do konkurencji... W końcu trudniejsze i
    kosztowniejsze jest pozyskanie nowego klienta, niż utrzymanie tego
    dotychczasowego.

  • 5. Data: 2002-10-04 08:43:38
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

> [...]
    > przy byle wpadce nie uciekał do konkurencji... W końcu trudniejsze i
    > kosztowniejsze jest pozyskanie nowego klienta, niż utrzymanie tego

    To o tej jednej technice sprzedazy to wiem (cross-selling).
    A moze ktos zna chocby z nazwy jakies inne?
    MM

  • 6. Data: 2002-10-04 19:52:57
    Od: c...@i...pl

    On Fri, 4 Oct 2002 10:43:38 +0200, "Michał Masłowski"
    <m...@m...pl> wrote:

    >To o tej jednej technice sprzedazy to wiem (cross-selling).
    >A moze ktos zna chocby z nazwy jakies inne?

    Szwagier kiedyś tankował na jakiejś stacji benzynowej, i tam zaczęli
    mu wciskać kartę tej sieci - zapytał się kolesia, ile mu za to płacą,
    a on mu powiedział, że nic - ma prace :) To jest chyba technika na
    litość :)))

  • 7. Data: 2002-10-04 20:51:45
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    CRM - trochę somplikowane i w Polsce chyba jeszcze nie stosowane na taką
    skalę jak na zachodzie, no i nie jest to technika sprzedaży a raczej sposób
    zarządzania relacjami jakie istnieja między kientem a bankiem.
    Pozdrawiam

    P.S. sorki calcium miało iść na grupę nie na e-mail

  • 8. Data: 2002-10-05 10:02:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 04 Oct 2002 19:52:57 GMT, c...@i...pl wrote:

> [...]
    >mu wciskać kartę tej sieci - zapytał się kolesia, ile mu za to płacą,
    >a on mu powiedział, że nic - ma prace :) To jest chyba technika na

    Nie, to sa fakty po prostu. Tak obecnie czesto jest.

    a technika to "na rumuna" - kup pan prosze. Noo kuuup pan. Kup, bo
    mnie szef wywali, proooosze :-))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2002-10-06 22:43:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Techniki sprzedazy i negocjacji
    Anna Winch

    Jak wplynac na decyzje klienta i osiagnac sukces handlowy? narzedzia
    przygotowania do rozmowstrategie negocjacji i sprzedazy taktyki realizacji
    strategii techniki ...
    http://www.biznesnet.pl/ksiegarnia/index.pl?id=83-72
    51-082-2