    From: "Vario" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Date: Thu, 3 Oct 2002 13:55:07 +0200

    > Numer rachunku jest na 100% nieprawidlowy.
    > Prawidlowy to 6510201332100260273
    > Na glownej stronie swojego konta wejdz do Aktualnosci a tam przeczytaj
    > komunikat o numerach kont w PKO BP.
    > Ja rozumiem, ze ty mozesz nie znac zarzadzenia prezesa NBP w
    sprawie...itd,
    > ale do cholery dlaczego odsadzasz od czci i wiary firme, ktora cie
    informuje
    > jak to robic?
    > Helpa tez nie czytales?
    > Jak tobie sie udaje pisac, skoro czytac nie potrafisz?

    Rachunek sklada sie z 19 cyfr a gdzie tu w tej (Opis:Podany numer rachunku
    jest niepoprawny. System interpretuje numery rachunków w postaci
    standardowej, tj. osmiocyfrowy numer banku , kreska, rachunek podzielony
    kreskami, np. 10000000-1234-130-1000-PLN, a takze numery rachunku w postaci
    IBAN, tj. dwie cyfry, osmiocyfrowy numer banku, rachunek, np.
    00100000001234567890. W numerze, który zostal podany nie udalo sie wydzielic
    numeru banku. Prawdopodobnie nalezy wstawic kreske po pierwszych osmiu
    cyfrach.) informacji oni podaja, ze w takim wypadku mam usunac kreski?

    S.A.-mBank
    > numerem
    >
    > Faktycznie sobie kpisz, ale jeszcze raz cie poinformuje - prawidlowy nr do
    > BRE to 32114020040000360213019350
    > Wez sobie w *&^ wsadz te kreski. Kto ci je kazal pisac?

    Te kreski mam na poleceniu przelewu, ktory dostalem. Sam ich sobie nie
    wymyslilem.