  • 81. Data: 2021-07-24 17:15:51
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-24, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Świat rzeczywisty
    > Zanim poszliśmy do centrum handlowego używaliśmy dziś 2 godziny [...]

    Nie ogarnąłeś. Ta maszeczka, nawet wytarzana w gównie, będzie skutecznie
    chronić innych, przed Twoim wydechem i smarkami. As simple as that.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 82. Data: 2021-07-24 23:27:46
    Od: gosc <t...@z...com>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Nie ogarnąłeś. Ta maszeczka, nawet wytarzana w gównie, będzie skutecznie
    > chronić innych, przed Twoim wydechem i smarkami. As simple as that.

    https://www.youtube.com/watch?v=hJpS_jajub0
    Jeszcze "skuteczniej" wychodzą wydechy wieczorową porą przy niskiej
    temperaturze. Przy światle widać jak daleko leci para.

    Słoń chroni wdychającego
    https://www.moto-armia.pl/produkt/maska-przeciw-gazo
    wa-slon-mua-szm-41m/
    Kto się boi niech chodzi ze słoniem.

  • 83. Data: 2021-07-25 11:28:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-24, gosc <t...@z...com> wrote:

    [...]

    > https://www.youtube.com/watch?v=hJpS_jajub0
    > Jeszcze "skuteczniej" wychodzą wydechy wieczorową porą przy niskiej
    > temperaturze. Przy światle widać jak daleko leci para.

    Nikt nie twierdził, że maski są próżniowe.
    Nie wiem co ten filmik miał udowadniać, ale niespecjalnie wyszło. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 84. Data: 2021-07-25 11:45:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a) :
> [...]
    >
    > Nie ogarnąłeś. Ta maszeczka, nawet wytarzana w gównie, będzie skutecznie
    > chronić innych, przed Twoim wydechem i smarkami. As simple as that.

    Covidowy wojowniku, tarzaj sobie swoją maseczkę w czym chcesz i
    lubisz, ale większość niezarażonych szkodzi wyłącznie sobie przez
    wdychanie patogenów rozmnożonych na nieprawidłowo używanej maseczce.
    Ci zarażeni niezdiagnozowani również wdychają to co im się namnożyło
    z tychże samych patogenów. Nie tylko, jak piszesz, własne smarki.
    Skutki zarażenia grzybami nie są widoczne natychmiast. Nawet nie w
    ciągu kilku dni. To zjawisko jest przemilczane bo nie jest widowiskowe.

    Nie neguję używania maseczek. Byle w prawidłowy sposób. Neguję
    podejście do ich używania i znużenie ludzi tym obowiązkiem
    wymagającym w każdym swoim momencie restrykcyjnej precyzji, lub jak
    kto woli: pedantyczności.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 85. Data: 2021-07-25 12:35:36
    Od: gosc <t...@z...com>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Nikt nie twierdził, że maski są próżniowe.
    > Nie wiem co ten filmik miał udowadniać, ale niespecjalnie wyszło. :)

    Filmik udowodnił, że maski nie chronią innych przed wydychanym powietrzem.

  • 86. Data: 2021-07-25 17:57:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-24 o 23:27, gosc pisze:
    > Słoń chroni wdychającego
    > https://www.moto-armia.pl/produkt/maska-przeciw-gazo
    wa-slon-mua-szm-41m/
    > Kto się boi niech chodzi ze słoniem.

    Brak w magazynie.
    W takiej masce pewnie głowa się strasznie poci.

    --
    animka

  • 87. Data: 2021-07-25 19:01:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-25, gosc <t...@z...com> wrote:

    [...]

    > Filmik udowodnił, że maski nie chronią innych przed wydychanym powietrzem.

    Nie, filkim pokazał gościa robiącego sobie jaja z widzów stosując
    nienaukowe metody i absolutnie nie stosując żadnych metod badawczych.

    Ale oczywiście faktu, że każdy chirurg na sterylnej sali nosi maseczkę
    chirurgiczną, która ma chronić *pacjenta*, mimo tych oczywistych wyminionych
    w filmiku "wad" i jakoś to działa, to już sz. p. doktorowi nie wpadło by
    skomentować.

    A tu masz +/- przegląd rzeczywistych badań:
    https://www.nature.com/articles/d41586-020-02801-8
    A nie urojeń jutuberów.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 88. Data: 2021-07-25 19:03:47
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-25, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Covidowy wojowniku,

    [...]

    O, i dalej nie ma co czytać, bo wiadomo że bajki będą.
    Dziękuję za czytelny sygnał.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 89. Data: 2021-07-26 14:56:05
    Od: gosc <t...@z...com>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > skomentować.
    >
    > A tu masz +/- przegląd rzeczywistych badań:

    Gość robi sobie jaja z żołnierzy covidowych, bo pokazuje prawdziwe
    działanie maseczek.

    Chirurg, sterylna sala, *pacjent* to już inny przypadek.
    http://blog.chrismcculloh.com/do-we-really-need-mask
    s-and-caps-in-the-or

    https://dorzeczy.pl/opinie/181056/wiemy-na-100-proc-
    ze-maski-sa-nieskuteczne.html

    Są urojenia jutuberów i urojenia żołnierzy covidowych.
    Jedne urojenia stają się prawdą, inne fałszem.

  • 90. Data: 2021-07-26 15:04:48
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-26, gosc <t...@z...com> wrote:

    [...]

    > Gość robi sobie jaja z żołnierzy covidowych, bo pokazuje prawdziwe
    > działanie maseczek.

    Nie. Gość robi filmik ku uciesze gawiedzi.
    Są metody wykazywania że coś działa/nie działa i gość tychże
    nie zastosował. Tyle w temacie.

    [...]

    > https://dorzeczy.pl/opinie/181056/wiemy-na-100-proc-
    ze-maski-sa-nieskuteczne.html