  • 1. Data: 2002-09-26 12:22:17
    Temat: PIN przy op. bezgotowkowych
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Czy ktoś zna zasadę na podstawie której jest żądany PIN przy płaceniu kartą
    płaską.

    Ostatnio tankuję na tej samej stacji STATOIL i placąc Visą electron mbank'u
    normalnie dają slip do podpisu. Ostatnią razą byłem jednak zmuszony zapłacić
    kartą Maestro Citibank'u i poproszono mnie o wbicie PIN. O ile pamietam to
    terminal należał do BZWBK.

    Od czego to zależy?

  • 2. Data: 2002-09-26 12:49:28
    Temat: Re: PIN przy op. bezgotowkowych
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Od czego to zależy?

    Od karty wlasnie.

  • 3. Data: 2002-09-26 12:52:15
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    > Czy ktoś zna zasadę na podstawie której jest żądany PIN przy płaceniu
    kartą
    > płaską.

    zazwyczaj przy znaczku Maestro na terminalu jest napisane PIN (jakby na
    klawiszach kompa). W tych terminalach chcą PIN.

    Maras

  • 4. Data: 2002-09-26 12:59:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    w systemach eCardu czasami i dla VE trzeba dac PIN

  • 5. Data: 2002-09-26 14:53:29
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > w systemach eCardu czasami i dla VE trzeba dac PIN

    Zgadza sie - PIN jest wymagany np. dla VE PKO BP.

  • 6. Data: 2002-09-26 16:06:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zgadza sie - PIN jest wymagany np. dla VE PKO BP.

    hm - "np" czy "tylko" bo ja nie znam innej VE z wymaganym
    pinem niz ta z PKO BP

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-09-26 16:25:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wilczek wrote:

    > hm - "np" czy "tylko" bo ja nie znam innej VE z wymaganym
    > pinem niz ta z PKO BP

    Fortis.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-09-26 16:35:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"

    > Fortis.

    VE BPH-PBK tez bardzo czesto - to nie ttylko zalezy od karty ale i od sklepu
    (rodzaj terminala). np Conforama, MediaMarkt wymagają PINu
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-09-26 17:17:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > w systemach eCardu czasami i dla VE trzeba dac PIN

    a nie eService?

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-09-27 04:52:55
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 9/26/2002 6:06 PM, Wilczek wrote:

    > hm - "np" czy "tylko" bo ja nie znam innej VE z wymaganym
    > pinem niz ta z PKO BP

    Lukas (czasami!!!)

    pzdr
    --