  • 1. Data: 2002-09-26 11:17:22
    Temat: niebezpieczne podawanie numeru rachunku w internecie
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    sprawa wygląda następująco, w Allegro na stronie "o mnie"
    podałem numery rachunków w mBanku, Multi oraz inteligo w
    celu uproszczenia rozliczeń z kontrahentami
    (preferuję przelew na konto).
    W przypadku mBanku i inteligo wszystko w porządku.
    Podawanie wszystkim numeru rachunku w Multi jest to niebezpieczne.
    Kto wie dlaczego?

    nagroda standardowa.

    Karol Żwiruk

  • 2. Data: 2002-09-26 11:31:45
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Podawanie wszystkim numeru rachunku w Multi jest to niebezpieczne.
    > Kto wie dlaczego?
    Numer rachunku składa sie m.in. z numeru karty?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-09-26 11:36:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 26, 2002 at 01:31:45PM +0200, g...@p...gazeta.pl wrote:

    > Numer rachunku składa sie m.in. z numeru karty?

    A jak ma wydane 4 to z ktorego? ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-09-26 12:48:44
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in
    <2...@d...pingwin.waw.pl>:

    /ciach.../

    >A jak ma wydane 4 to z ktorego? ;-)

    A moze jest niebezpieczne, bo wtedy w jakis sposob mozna zablokowac rachunek
    ? To byl tylko moj strzal - nie widzialem tego r-ku ! :-)

    W.

  • 5. Data: 2002-09-26 15:18:53
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    No to jak w końcu z tą odpowiedzią ?
    Do kiedy termin ?
    pzdr S.

    ===================
    Rękodzieło Afryki i Indonezji
    www.afryka.and.pl
    ===================

  • 6. Data: 2002-09-27 06:21:16
    Od: k...@p...onet.pl

    > No to jak w końcu z tą odpowiedzią ?
    > Do kiedy termin ?
    > pzdr S.

    jak wpłacasz nawet 1 grosz na mój rachunek w placówce
    MultiBanku na potwierdzeniu dostajesz pełne info na mój
    temat, tzn. dokładny adres zamieszkania plus informacja że
    jest to rachunek z kredytem. Dobrze ze nie piszą jakim kredytem
    ani nie podają mojej komórki. Mogliby przecież.
    Nie podoba mi się to.

    pzdr.

    Karol Żwiruk

  • 7. Data: 2002-09-27 11:51:50
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    To rzeczywiscie nieprzyjemne. Nie korzystam na szczescie z ich uslug.

  • 8. Data: 2002-09-27 12:26:16
    Od: k...@p...onet.pl

    > To rzeczywiscie nieprzyjemne. Nie korzystam na szczescie z ich uslug.

    nie wiem dokładnie jak wygląda to w innych marmurkach,
    pewnie w obu pekao jest identycznie, ale co do multibanku
    tak jakoś mam większe wymagania...

    Karol Żwiruk

  • 9. Data: 2002-09-27 14:51:34
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Mam konto w PKO BP (ePKO) i wpłacając na to konto, nie dostajesz żadnego
    potwierdzenia zwrotnego. Po prostu - przelew poszedł i już.
    Wiem,, bo sam wpłacam sobie na to konto, np z mBanku i Lukasa czasami.
    S.

  • 10. Data: 2002-09-27 15:02:07
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    PEKAO tez tego nie robi.
    To chyba jakies przeoczenie Multi..

> [...]
    >potwierdzenia zwrotnego. Po prostu - przelew poszedł i już.
    >Wiem,, bo sam wpłacam sobie na to konto, np z mBanku i Lukasa czasami.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl