  • 1. Data: 2002-09-26 11:58:34
    Temat: Multibank i TFI Skarbiec
    Od: m...@p...onet.pl

    Mam konto w Multibanku i postanowilem przeniesc czesc srodkow na rachunek
    inwestycyjny Skarbiec-Obligacje... jest to dla mnie nowosc, i dlatego mam kilka
    pytan:
    1. Czy po zalozeniu rachunku inwestycyjnego pojawia sie jakies nowe opcje w
    serwisie transakcyjnym Multibanku
    2. Jak sie wplaca i wyplaca pieniadze na taki rachunek
    3. Czy przesylanie pieniedzy pomiedzy rachunkiem inwestycyjnym i ROR jest
    natychmiastowe, czy trzeba odczekac np 24h
    4. Czy istnieje jakis minimalny czas przez ktory pieniadze nie moga byc
    wyplacone z rachunku inwestycyjnego

    Mam nadzieje ze moje pytania nie sa glupie, ale od czegos trzeba zaczac...

    Pozdr,
    MarekR

  • 2. Data: 2002-09-28 16:24:37
    Temat: Re: Multibank i TFI Skarbiec
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 Sep 2002 13:58:34 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >pytan:
    >1. Czy po zalozeniu rachunku inwestycyjnego pojawia sie jakies nowe opcje w

    Nieco mylisz pojecia. Jednostki otwartych funduszy inwestycyjnych to
    nie papier wartosciowy, rachunek inwestycyjny nie jest potrzebny.
    Miedzy samym Skarbcem a kontem w Multi nie ma zadnego powiazania, po
    prostu placowki Multi prowadza dodatkowo sprzedaz jednostek funduszu.
    Dokonywac operacji na jednostkach TFI Skarbiec mozesz potem przez
    telefon w ich wlasnym callcenter (trzeba podpisac umwoe na zlecenia
    telefoniczne)

    >2. Jak sie wplaca i wyplaca pieniadze na taki rachunek

    Jednostki kupujesz dokonujac przelewu na rachuek funduszu. Przy
    pierwszym zakupie danego funduszu musisz jeszcze otworzyc rejestr i to
    wlasnie mozesz zrobic w punkcie obslugi klienta funduszu, ktora role
    pelni takze placowka Multi.
    Przy odkupieniu fundusz dokonuje przelewu na zdefiniownay wczesniej
    przez Ciebie rachunek w dowolnym banku.

    >3. Czy przesylanie pieniedzy pomiedzy rachunkiem inwestycyjnym i ROR jest
    >natychmiastowe, czy trzeba odczekac np 24h

    Miedzy rachunkiem inwestycyjnym MultiInwestor i MultiKontem tak, jest
    online, ale jak juz mowilem to nie ma nic wspolnego z funduszami
    otwartymi Skarbca.

    Rachunek inestycyjny konieczny jest do obrotu walorami notowanymi na
    gieldzie - np. akcje, obligacje, certyfikaty inwestycyjne.
    W wypakdu jednostek otwartych funduszy Skarbca Multi pelni po prostu
    role posrednika, takiego samego jak inne biura maklerskie.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-30 07:48:43