  • 1. Data: 2002-09-26 10:57:34
    Temat: Gdzie konto na haslo?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Tak, wiem, nowe prawo bankowe mowi ze nie moze byc konta na haslo.
    Tylko imienne.
    Wiec Pekao wycofalo sie z prowadzenia takich kont.

    Ale - co z lokatami terminowymi na haslo czy na okaziciela?
    Jakies banki oferuja w Polsce taki produkt?

    Michal

  • 2. Data: 2002-09-26 20:31:22
    Temat: Re: Gdzie konto na haslo?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    owszem, ale tylko bony lokacyjne na okaziciela np.bony diament w Cuprum Bank
    6,57% rocznie
    mareK

  • 3. Data: 2002-09-30 22:42:10
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Są też papiery wartosciowe na okaziciela "Investor" w Invest Banku 6,70% na
    rok