  • 1. Data: 2002-09-26 10:24:40
    Temat: Bank na poziomie
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Ktory bank zaoferowalby mi uslugi na poziomie nie zdzierajac ze mnie skory ?
    Chodzi mi o normalne konto a nie jakis pakiet VIP, w ramach ktorego przy
    stosunkowo niewielkiej oplacie mialbym:

    - dostep do konta przez siec (ew. plus telefon),
    - powazne potraktowanie Eliksiru (mozliwosc odbioru i ksiegowania kazdej
    sesji oraz wysylki kazda sesja),
    - wyciagi lub potwierdzenia na papierze,
    - karta kredytowa

    Jakie propozycje ?

    pozdrawiam

    D.

  • 2. Data: 2002-09-26 11:15:29
    Temat: Re: Bank na poziomie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"
> [...]
    > sesji oraz wysylki kazda sesja),
    > - wyciagi lub potwierdzenia na papierze,

    karte kredytowa mozna miec bez zakladania konta np w BZ-WBK
    konto na poziomie mozna otworzyc w FortisBanku - mam u nich glowne konto
    i mam porownanie z kilkoma innymi bankami
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-26 11:50:56
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sesji oraz wysylki kazda sesja),
    > - wyciagi lub potwierdzenia na papierze,

    Lukas e-konto 0 PLN/mies
    lub e-konto Pro 7 PLN/mies ale KK 1 rok free

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 4. Data: 2002-09-26 12:11:33
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakie propozycje ?

    Lukas e-konto 0 PLN/mies
    lub e-konto Pro 7 PLN/mies ale KK 1 rok free

    w Lucasie odbieraja i wysylaja 3 Eliksir ?
    Poza tym - jak wygladaja tam wyciagi/potwierdzenia papierowe ?

    D.

  • 5. Data: 2002-09-26 12:12:58
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Dave"
    > ?

    > karte kredytowa mozna miec bez zakladania konta np w BZ-WBK

    tak. Ale juz zeby miec do niej podglad przez Internet to trzeba miec
    konto...

    > konto na poziomie mozna otworzyc w FortisBanku - mam u nich glowne konto
    > i mam porownanie z kilkoma innymi bankami

    zdaje sie ze sa tam wymagane dosc duze wplywy/salda miesieczne ?

    D.

  • 6. Data: 2002-09-26 12:25:13
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > tak. Ale juz zeby miec do niej podglad przez Internet to trzeba miec
    > konto...
    Słucham ?
    Dzwonisz na infolinie (0801655555)
    mówisz że chcesz mieć podgląd przez sieć, panienka przyjmie zgłoszenie
    albo skieruje cię do odpowiedniego człowieka.
    Następnie zapewne będziesz musiał udać się do oddziału coby podpisać umowę
    o "dostęp elektroniczny" i to powinno być wszystko.
    KJ(który konta w BZWBK nie ma a podląd jak najbardziej)
    [..]

  • 7. Data: 2002-09-26 12:38:27
    Od: "Pete" <n...@n...com>

> [...]
    > >

    > Lukas e-konto 0 PLN/mies
    > lub e-konto Pro 7 PLN/mies ale KK 1 rok free
    >

    > w Lucasie odbieraja i wysylaja 3 Eliksir ?

    Tak mi się wydaje

    > Poza tym - jak wygladaja tam wyciagi/potwierdzenia papierowe ?

    Tak jak na reklamie :-)))
    żółty świstek formatu A6 z pieprzątką

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 8. Data: 2002-09-26 12:45:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dave wrote:

    > w Lucasie odbieraja i wysylaja 3 Eliksir ?
    Tak.

    > Poza tym - jak wygladaja tam wyciagi/potwierdzenia papierowe ?
    Wyciagi sa kiepskie - skąpa informacja, ale za darmo.

    Potwierdzenia papierowe za to sa swietne i b. tanie, za jedyną złotówkę i 3
    drogi dostarczenia do wyboru: osobiscie w dow. oddziale, poczta po
    zamowieniu telef., fax po zamowieniu telef. Daja potwierdzenie dowolnej
    transakcji w nieograniczonej przeszlosci - bije na glowe BZWBK, tu opisze
    moj przypadek:

    Konto24 ROR w BZWBK, przychodze z prosba o potwierdzenie przelewu sprzed
    kilku mies. (bo wyciag nie wystarczyl do rozliczenia jednego kosztu w
    ksiegowosci)
    - powyzej 3 mies., to sie nie da...
    [tu nastepuje wymiana zdan]
    - no dobrze, niech pan sprobuje napisac podanie
    kiedys chociaz dawali papier, teraz musialem sam sobie zalatwic, na
    szczescie blisko do pracy; napisalem, podanie przyjeli, za rozpatrzenie
    skasowali 5zl, termin rozpatrzenia - 2 tygodnie
    po 2 tygodniach zglaszam sie i gosc poszedl i wyjal z szuflady z tylu 1/4
    kartki - jeden z 4 odcinkow zlecenia przelewu, ktore zreszta wydrukowalem
    osobiscie w domu na komputerze i zanioslem do oddzialu, a tam pocieli
    nozyczkami

    Konto24 zamknalem juz od tego czasu, bo tego typu historie powtarzaly sie za
    kazdym razem.

  • 9. Data: 2002-09-26 12:48:39
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > tak. Ale juz zeby miec do niej podglad przez Internet to trzeba miec
    > konto...

    Nie trzeba mieć konta , żeby mieć podgląd KK BZ WBK.

    J.

  • 10. Data: 2002-09-26 13:25:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
> [...]
    > o "dostęp elektroniczny" i to powinno być wszystko.
    > KJ(który konta w BZWBK nie ma a podląd jak najbardziej)

    bez żadnego odwiedzani oddziału - jak ktoś ma rachunek to musi oddział
    odwiedzić, a do podglądu samej karty nie trzeba
    *** blad ***