  • 11. Data: 2002-01-26 12:06:31
    Temat: Re: PEKAO SA - niekompetncja czy oszustwo ?
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > - ma najwiecej bankomatow, oraz placowek w Polsce (to jest wazne!)
    co z tego ze ma duzo placowek, skoro i tak w nich mozesz tylko wyplacac kase
    i trzeba miec jeszcze dodatkowo IKM. Choc fakt przy tym smiesznym limicie
    dla maestro to trzeba postac w kolejce do kasy... Co do bankomatow to zadna
    rewelacja wiekszosc juz teraz ma wypl. za friko w Euronecie i duzo tansze
    wypl. z innych bankomatow.
    > - Mozliwy jest okreslony debet (czego nie ma w writualnych bankach jescze)
    linie kredytowe czy debety sa tez chyba juz chyba wszedzie.
    > - pozyczka
    jw.
    > - karty wypukle
    a kto ich nie ma z marmurkow ?

  • 12. Data: 2002-01-26 13:51:21
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a2u6jb$cl9$2@news.onet.pl>, Witold Dębicki wrote:
    > co z tego ze ma duzo placowek, skoro i tak w nich mozesz tylko wyplacac kase
    > i trzeba miec jeszcze dodatkowo IKM.

    No chyba posiadanie takiej karty, noszenie w razie koniecznosci nie
    stanowi jakiegos wielkiego ciezaru i klopotu, zwlaszcza ze jest to darmowa
    automatycznie przy zakladaniu konta otrzymywana karta.Jakies
    zabezpieczenei w koncu musi byc!

    ... Co do bankomatow to zadna
    > rewelacja wiekszosc juz teraz ma wypl. za friko w Euronecie i duzo tansze
    > wypl. z innych bankomatow.

    No coz nie wiem gdzie mieszkasz, ale niestety nie ma w wkieszksoci
    srednich miast bankomatow z erontetow, a jak juz sa to zwykle pojedyncze
    sztuki przy jakis centrach handlowych, hipermarketch

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-01-26 17:40:05
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > stanowi jakiegos wielkiego ciezaru i klopotu, zwlaszcza ze jest to darmowa
    > automatycznie przy zakladaniu konta otrzymywana karta.Jakies
    Racja ciezka nie jest, ale trzeba pamietac dodatkowy PIN

    > No coz nie wiem gdzie mieszkasz, ale niestety nie ma w wkieszksoci
    > srednich miast bankomatow z erontetow, a jak juz sa to zwykle pojedyncze
    > sztuki przy jakis centrach handlowych, hipermarketch
    Ja mam kolo domu 2 euronety, KB, WBK i PKO BP. Jesli nie masz zbyt duzo
    (albo wcale) euronetow, czy innych oddzialow bankow, coz wtedy jak to mowia
    lubi sie to sie ma. Faktycznie nie ma wtedy wyjscia. A wiadomo kazdy kieruje
    sie wygoda. Nie zmienia to jednak faktu ze jesli masz wybor to zazwyczaj
    wybierasz lepsze.
    pzd

  • 14. Data: 2002-02-01 09:52:28
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Niektorzy nie odchodza, bo nie maja dokad.
    > Jaki bank realizuje zlecenia stale przynajmniej tak dobrze jak Pekao
    > S.A.?

    Swietnie realizuja, recznie i ostatnio sie spoznili z platnoscia za telefon
    5 dni, jak mi telepsa naliczy odsetki chocby 1 grosz to znowu bede mial
    przyjemnosc pisac reklamacje.
    Ale to juz raczej ostatnia, bo w sobote bedzie 3,5 mln kont - 1.......
    Po drugie zlecenie zlozone na prad do dzisiaj nie dziala.

    Pozdrawiam
    Julian

  • 15. Data: 2002-02-04 20:03:47
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Byc moze ma male oprocentowanie (to nie jest konto lokacyjne) i oplate
    >(porownywalna z innymi bankami z marmurze), jednak nie zaprzeczycie chyba
    >ze:
    >
    >- ma najwiecej bankomatow, oraz placowek w Polsce (to jest wazne!)

    i najwieksze kolejki do bankomatów... a w takim krakowie np. euronet ma 2x
    więcej lokalizacji niż pekao sa - tutaj mbank rulez!

    >- Mozliwy jest okreslony debet (czego nie ma w writualnych bankach jescze)
    >- pozyczka
    >- karty wypukle
    >- dodatkowe uslugi

    niskie prowizje od niedużych wypłat za granicš (3% min. 4 zł)

    Mnie się podobał 2-3 lata temu...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 16. Data: 2002-02-06 18:38:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

> [...]
    telefon
    > 5 dni, jak mi telepsa naliczy odsetki chocby 1 grosz to znowu bede

    Dotad zrealizowali mi ponad sto zlecen stalych. Dodatkowa zaleta jest,
    ze czesto placisz kilka-kilkanasci dni pozniej niz zykle (bodaj do ZE i
    ZG robia to zbiorczo). Zdarzylo mi sie, ze raz zpoznili sie 1 dzien do
    TP S.A., ale nie naliczono zadnych odsetek.

    > Ale to juz raczej ostatnia, bo w sobote bedzie 3,5 mln kont - 1.......
    > Po drugie zlecenie zlozone na prad do dzisiaj nie dziala.

    Pamietam, ze "zalatwienie" wszystkich zlecen stalych trwalo kilkanascie
    dni ;))
    Poza tym, nie wiem jak inni radza sobie bez zlecen stalych???

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl