    From: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO SA - niekompetncja czy oszustwo ?
    Date: Sat, 26 Jan 2002 18:40:05 +0100
    Sender: [witekd mail.onet.pl]@pk111.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    > No chyba posiadanie takiej karty, noszenie w razie koniecznosci nie
    > stanowi jakiegos wielkiego ciezaru i klopotu, zwlaszcza ze jest to darmowa
    > automatycznie przy zakladaniu konta otrzymywana karta.Jakies
    > zabezpieczenei w koncu musi byc!
    Racja ciezka nie jest, ale trzeba pamietac dodatkowy PIN

    > No coz nie wiem gdzie mieszkasz, ale niestety nie ma w wkieszksoci
    > srednich miast bankomatow z erontetow, a jak juz sa to zwykle pojedyncze
    > sztuki przy jakis centrach handlowych, hipermarketch
    Ja mam kolo domu 2 euronety, KB, WBK i PKO BP. Jesli nie masz zbyt duzo
    (albo wcale) euronetow, czy innych oddzialow bankow, coz wtedy jak to mowia
    lubi sie to sie ma. Faktycznie nie ma wtedy wyjscia. A wiadomo kazdy kieruje
    sie wygoda. Nie zmienia to jednak faktu ze jesli masz wybor to zazwyczaj
    wybierasz lepsze.
    pzd