  • 51. Data: 2004-06-01 22:17:15
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: n...@o...pl

    > Szymon - daj spokoj.

    Tak, daj spokój, przestań pieniaczyć, indorzyć się i rozsyłać swoje żale. Albo
    wyślij jeszcze do Strassburga...

    > Ten koles "poilkj' jest albo dzieckiem w wieku 15 lat, albo pracownikiem
    > Inteligo, albo informatykiem co przygotowywal te zmiany :))

    Albo nie może, jak wielu wielu więcej bywalców i czytających pbb znieść tego
    bezsensownego jadu jaki się wylewa z jakiegoś ogólnonarodowego informatyka czy
    fotografa...

    > Tragficzny kolo.
    > Ale banki z takich zyja :(

    A cóż to ma do rzeczy?

    > Nawet podpisac sie nie umie ...:)

    przynajmniej błędów ortograficznych nie robi ( news:c9i114
    $7je$...@n...news.tpi.pl... ) :]]]

    n.

  • 52. Data: 2004-06-01 22:26:09
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > Inteligo uprzedzalo o trudnosciach DO 10 rano! Zaprzeczysz?

    Nie nie zaprzeczę.
    A ty się oczywiście przygotowałeś na wszystko do 10 rano, i o 11 już
    peniędzy nie miałeś i stąd to wieszanie psów na inteligo.
    Jeżeli pomyślałeś choć trochę nad tym, że inteligo nie będzie działać,
    to nie powinno ci to robić różnicy czy to jest od 10 czy 12.
    Przy tak dużych operacjach nie jesteś w stanie przewidzieć czasu tak
    dokładnie.
    Fakt faktem, że na stronie inteligo informacja o tym, że się nie wyrobią
    powinna być wcześniej, tak samo jak wysłanie jej do klientów e-mailem.
    Jakby to ode mnie zależało to tak by się stało.

  • 53. Data: 2004-06-01 22:27:52
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > A skad to wiesz? Wyjaw mi ogrom swej wiedzy. Bo na razie zachowujesz sie jak
    > pracownik Inteligo broniacy honoru firmy za wszelka cene bez zadnych
    > argumentow. Bo poki co jeszcze zadnego nie podales. Oczekujesz jedynie, ze
    > kazdy powinien byc omnibuse i przewidziec, ze komunikatom banku nie nalezy
    > wierzyc.

    Nie jestem pracownikiem Inteligo i nie zamierzam być.
    Powiedz mi natomiast co zrobiłeś ze swojej strony, aby uniknąć kłopotów
    skoro o nich wiedziałeś i czy go 10 była dla ciebie aż tak istotna.

  • 54. Data: 2004-06-01 22:30:05
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    iczek wrote:

> [...]
    > Ten koles "poilkj' jest albo dzieckiem w wieku 15 lat, albo pracownikiem
    > Inteligo, albo informatykiem co przygotowywal te zmiany :))

    Ależ ten podpis dla ciebie jest najważnieszy w tym wszystkim. Nigdy się
    nie podisywałem i nigdy nie będę bo to niczego nie zmienia
    Nie nie jestem pracownikiem inteligo i nie mam 15 lat.
    Natomiast potrafię myśleć zamiast narzekać na wszystko dookoło przy
    pierwszej nadarzającej się okazji.

  • 55. Data: 2004-06-01 22:35:14
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > Nie tylko wyraznie napisalem, ze jest to jedna z niedogodnosci, ktore
    > potrafia czasem czlowiek wytracic z rownowagi gdy u konkurencji problemu nie
    > bylo.

    To trzeba ze sobą nosić drugą kartę. Wiedzą o tym nawet dzieci.
    10 zł to się nosi w protfelu nie na karcie.

    > Ogolnopolski pasuje lepiej? Nie napisalem, ze jest banalna lecz jesli robi
    > sie to z glowa nie powinno nic sie takiego wydarzyc. W dodatku co to za
    > oszukiwanie klientow, ze wszystko dziala kiedy kazdy widzi, ze tak nie jest.
    > Tolerujesz takie zachowanie? Ja nie.

    A co ty w tym ogólnopolskim systemie robisz? Za co jesteś odpowiedzialny?
    Jeżeli masz jakichś ludzi pod sobą to im szczerze współczuję.
    Najgorzej mieć szefa idiotę, który potrafi rządzić tylko dlatego, że ma
    władzę.

    Ciekawe ilu z twoich pracowników chciałoby z tobą pójść na piwo. Chyba
    żaden. Im rzadziej cię widzą tym bardziej są szczęsliwi.

  • 56. Data: 2004-06-01 22:49:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Poiniżej prawie pełny komunikat. Jak pech to pech nieprawdaż ? A przy
    > okazji dlaczego winien jest Euronet ????

    Bo obsługuje karty inteligo.

  • 57. Data: 2004-06-01 22:49:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik md napisał:

    > Pol godziny temu probowalem wyplacic z bankomatu PKO BP karta
    > Multibanku. Odmowil wykonania tranzakcji. Czy bankomaty PKO BP maja cos
    > wspolnego z euronetem ?

    Hmmm... nie powinny...

  • 58. Data: 2004-06-01 22:53:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik iczek napisał:

    > Nawet podpisac sie nie umie ...:)

    A Ty potrafisz ?

  • 59. Data: 2004-06-02 06:10:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2004 21:14:14 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > ciekawe czy ktos jeszcze pamieta co dzialo sie podczas laczenia
    > handlobanku z citi? :) przy tym inteligo to pestka.
    Oooo, tak. :-)
    Na szczęście w piątek przed feralnym weekendem moja kasa była już w
    mBanku. :-)
    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 60. Data: 2004-06-02 09:15:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 01 Jun 2004 18:42:40 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >W sumie dziwie sie, ze banki jeszcze laduja male nominaly do bankomatow.
    >Przeciez to wiecej roboty i trzeba czesciej napychac bankomat - czyli
    >wieksze koszty. IMHO calkowicie bez sensu.

    Banknoty o małych nominałach są przydatne aby dać kelnerowi napiwek.
    Kto nie daje napiwków jest źle wychowany.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Bierność, milczenie tych, którzy nie staną w obronie Ojca i Radia
    będzie przyjęta z radością przez masonerię, będzie w jej i tylko w jej
    interesie, interesie, podkreślmy to, który polega na wymazaniu Polski
    z mapy Europy, osłabieniu Kościoła katolickiego, stworzeniu warunków
    do jego pełnej eliminacji."
    Stanisław Krajski