    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Date: Tue, 01 Jun 2004 17:35:14 -0500

    Szymon wrote:

    > Nie tylko wyraznie napisalem, ze jest to jedna z niedogodnosci, ktore
    > potrafia czasem czlowiek wytracic z rownowagi gdy u konkurencji problemu nie
    > bylo.

    To trzeba ze sobą nosić drugą kartę. Wiedzą o tym nawet dzieci.
    10 zł to się nosi w protfelu nie na karcie.

    > Ogolnopolski pasuje lepiej? Nie napisalem, ze jest banalna lecz jesli robi
    > sie to z glowa nie powinno nic sie takiego wydarzyc. W dodatku co to za
    > oszukiwanie klientow, ze wszystko dziala kiedy kazdy widzi, ze tak nie jest.
    > Tolerujesz takie zachowanie? Ja nie.

    A co ty w tym ogólnopolskim systemie robisz? Za co jesteś odpowiedzialny?
    Jeżeli masz jakichś ludzi pod sobą to im szczerze współczuję.
    Najgorzej mieć szefa idiotę, który potrafi rządzić tylko dlatego, że ma
    władzę.

    Ciekawe ilu z twoich pracowników chciałoby z tobą pójść na piwo. Chyba
    żaden. Im rzadziej cię widzą tym bardziej są szczęsliwi.