  • 41. Data: 2004-06-01 21:01:14
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    Szymon - daj spokoj.
    Ten koles "poilkj' jest albo dzieckiem w wieku 15 lat, albo pracownikiem
    Inteligo, albo informatykiem co przygotowywal te zmiany :))
    Tragficzny kolo.
    Ale banki z takich zyja :(

    Nawet podpisac sie nie umie ...:)

    pzdr
    piotr

  • 42. Data: 2004-06-01 21:14:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 01 Jun 2004 16:49:29 GMT, "Shilon Azrael"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >dni wczesniej dostac info od tych palacow. To calkowity skandal, ze
    >INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms
    >(przeciez ja place za ten serwis sms-owy!!!) Zeby sie o tym dowiedziec
    >powinienem wejsc na ich strone (kazdy na pewni codziennie zaglada na strone
    >inteligo- buahahahaah)
    >W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    >ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    ciekawe czy ktos jeszcze pamieta co dzialo sie podczas laczenia
    handlobanku z citi? :) przy tym inteligo to pestka.
    trudno, takie rzeczy sie zdarzaja, i zadne testy nie wyklucza
    problemow, ktore moga wystapic. mozna miec jedynie pretensje do
    inteligo o nienajszczesliwszy wybor terminu. moze weekend bylby
    lepszy? i z gory zapowiedziane ze np.2 dni bank jest nieczynny. zawsze
    to lepiej otworzyc wczesniej niz zapowiedziec krotsza przerwe i sie
    nie wyrobic.

    G.

  • 43. Data: 2004-06-01 21:25:46
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Szymon wrote:

    > Np. jaki bank? Bo ja mialem doswiadczenia z ING i po przeniesieniu do
    > inteligo byla to pierwsza rzecz, ktora mnie wkurzyla (pomijajac kuriera,
    > ktory obudzil mnie spozniony o tydzien 400 km od domu gdy nie potrafilem po
    > poprzednim wieczorze slowa z gardla o 7:30 wydobyc).

    trzeba bylo tyle nie pic za te 10 zl.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 44. Data: 2004-06-01 21:37:29
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > To małe piwo. Ale u mnie na koncie dzisiaj powinna wpłynąć kasa z 2
    > przelewów i nie wpłynęła :)

    No to mamy podobny problem dobrze, ze za zeszly miesiac sobie kilka tysiecy
    na drobne wydatki zostawilem, szkoda tylko, ze na koncie a nie miedzy
    majtkami :( Mam nadzieje, ze przelewy przychodzace dotra jutro normalnie. W
    koncu pierwszy byl i wiele firm w tym dniu placi.

    Szymon

  • 45. Data: 2004-06-01 21:38:17
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    In news:c9iq34$ab2$1@inews.gazeta.pl,
    Szymon <z...@p...fm> typed:

    > A skad to wiesz? Wyjaw mi ogrom swej wiedzy. Bo na razie zachowujesz
    > sie jak pracownik Inteligo broniacy honoru firmy za wszelka cene bez
    > zadnych argumentow. Bo poki co jeszcze zadnego nie podales.
    > Oczekujesz jedynie, ze kazdy powinien byc omnibuse i przewidziec, ze
    > komunikatom banku nie nalezy wierzyc.

    Wtrącę się, choć powinienem sobie darować...
    Primo: żołądkujesz się, bo nie możesz wypłacić 10 zł z bankomatu.
    Secundo: opowiadasz dyrdymały jak to znasz się na "ogólnonarodowych" (swoją
    drogą co to za określenie w stosunku do systemu informatycznego?) systemach
    komputerowych i wnosisz, że skomplikowane połączenie dwóch systemów jest
    banalną i w 100% przewidywalną sprawą.
    Zabawny jesteś i chyba jeszcze jesteś studentem :)

    H.

    --
    hubertg * poczta , onet , pl

  • 46. Data: 2004-06-01 21:39:49
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 1 Jun 2004 23:38:17 +0200, "Hubert Grzegorzewski"
    <s...@a...sobie.do.woli.invalid> wrote:

> [...]
    >banalną i w 100% przewidywalną sprawą.
    >Zabawny jesteś i chyba jeszcze jesteś studentem :)

    skoro zna sie na systemach ogolnonarodowych to niechybnie pracuje w
    ZUSie albo w Prokomie. moze mi zatem odpowie kiedy doczekam sie na
    koncie w funduszu emerytalnym moich pieniedzy sprzed kilku lat
    ukradzionych mi przez ZUS...

    PG

  • 47. Data: 2004-06-01 21:41:16
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Wtrącę się, choć powinienem sobie darować...
    > Primo: żołądkujesz się, bo nie możesz wypłacić 10 zł z bankomatu.

    Nie tylko wyraznie napisalem, ze jest to jedna z niedogodnosci, ktore
    potrafia czasem czlowiek wytracic z rownowagi gdy u konkurencji problemu nie
    bylo.

> [...]
    > informatycznego?) systemach komputerowych i wnosisz, że skomplikowane
    > połączenie dwóch systemów jest banalną i w 100% przewidywalną sprawą.

    Ogolnopolski pasuje lepiej? Nie napisalem, ze jest banalna lecz jesli robi
    sie to z glowa nie powinno nic sie takiego wydarzyc. W dodatku co to za
    oszukiwanie klientow, ze wszystko dziala kiedy kazdy widzi, ze tak nie jest.
    Tolerujesz takie zachowanie? Ja nie.

    > Zabawny jesteś i chyba jeszcze jesteś studentem :)

    Oj chcialbym jeszcze byc .... chcialbym, a nie zasuwac po 12h na dobe 7 dni
    w tygodniu.

    Szymon

  • 48. Data: 2004-06-01 21:41:53
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

> [...]
    > ZUSie albo w Prokomie. moze mi zatem odpowie kiedy doczekam sie na
    > koncie w funduszu emerytalnym moich pieniedzy sprzed kilku lat

    sporo wiecej takich systemow mamy w Polsce.

    Szymon

  • 49. Data: 2004-06-01 21:46:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 1 Jun 2004 23:41:53 +0200, "Szymon" <z...@p...fm>
    wrote:

    >sporo wiecej takich systemow mamy w Polsce.

    dobra, dobra. po prostu nie moglem sie powstrzymac, zeby nie
    wykorzystac okazji do przywalenia ZUSowi :)

    G.

  • 50. Data: 2004-06-01 22:05:30
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    In news:c9it5s$olq$1@inews.gazeta.pl,
    Szymon <z...@p...fm> typed:
    > Nie tylko wyraznie napisalem, ze jest to jedna z niedogodnosci, ktore
    > potrafia czasem czlowiek wytracic z rownowagi gdy u konkurencji
    > problemu nie bylo.

    Cóż, to w takim razie akurat chyba wynika z niezorientowania się w ofercie
    banku. Przypadek, że trafiło akurat na problemy związane z przenosinami
    e-PKO do Inteligo.
    Takie bankomaty Euronetu mają np. najniższy nominał 50 zł i nikt z tego
    powodu nie robi tragedii.

> [...]
    > co to za oszukiwanie klientow, ze wszystko dziala kiedy kazdy widzi,
    > ze tak nie jest. Tolerujesz takie zachowanie? Ja nie.

    Ja też nie. Oczywiście, że wolałbym rzetelną informację. Jednak skoro
    miałeś/masz do czynienia z dużymi systemami, to wiesz, że dochodzą do tego
    czynniki organizacyjne, ludzkie, kompetencyjne itp. oraz co tu nie mówić
    marketingowe. Poza tym przy takich operacjach jest spory element losowy, po
    prostu niektórych rzeczy nie da się przewidzieć, przetestowanie całości
    operacji też raczej nie wchodzi w grę.
    A poza tym - jeśli prognoza mówi, że może padać, to bierzesz parasol. Jeśli
    w banku mówią, że coś będą grzebać, to również trzeba zareagować
    "wyprzedzająco" i nie stresować się zbytecznie. A jeśli wyczerpuje Ci się
    cierpliwość to... zmieniasz bank :)

    H.

    --
    hubertg * poczta , onet , pl