  • 61. Data: 2004-06-02 09:19:48
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Olin wrote:

    > Kto nie daje napiwków jest źle wychowany.

    no prosze a to ciekawe :-) Jeszcze wyjdzie ze dawane napiwkow to psi
    obowjazek klientow. Proponuje obejzenie 1 lub 2 odcinka The Sopranos z
    sezonu 5, tam dobry przyklad z napiwkami byl !!!!

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 62. Data: 2004-06-02 09:54:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 01 Jun 2004 18:42:40 +0200, Bartol Partol
    > <bartolpartol@gazeta.> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    > Banknoty o małych nominałach są przydatne aby dać kelnerowi napiwek.
    > Kto nie daje napiwków jest źle wychowany.

    Huh, Bartol, powinieneś zostać politykiem (o ile nie jesteś), bo Twoje hasła
    propagowane na grupie bardzo szybko chwytają! MOże więc w życiu będzie
    podobnie ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 63. Data: 2004-06-02 09:54:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

  • 64. Data: 2004-06-02 09:54:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Szymon napisał:

    > Np. jaki bank?

    Millenium, siec bankomatow Euronet, pewnie wiele innych. Po cholere
    biegac do bankomatu 10x po 10 zl, jak mozna pojsc 1x po 100, lub 2x po
    50? Ktos Ci wyciaga kase z portfela, czy nie mozesz spac, gdy 10 zl lezy
    bezczynnie w portfelu, a nie ciezko pracuje na koncie?

    > Bo ja mialem doswiadczenia z ING i po przeniesieniu do
    > inteligo byla to pierwsza rzecz, ktora mnie wkurzyla (pomijajac kuriera,
    > ktory obudzil mnie spozniony o tydzien 400 km od domu gdy nie potrafilem po
    > poprzednim wieczorze slowa z gardla o 7:30 wydobyc).

    Ty w ogole powinienes o Inteligo zapomniec, bo ono wyraznie szkodzi
    Twojemu zdrowiu. Zastanow sie nad tym.

    Bartol